//
کدخبر: ۳۹۸۹۱۷ //

آرایش لب برای انواع فرم لب| نکات و تکنیک‌هایی که باید بدانید

در این مطلب، قصد داریم به شما نکات و ترفندهای آرایش لب با توجه به فرم آنها و نحوه صحیح میکاپ و آرایش لب را به شما آموزش دهیم. با ما همراه باشید تا با انواع مدل لب و اصول طلایی میکاپ و آرایش لب که نمیدانید، آشنا شوید!

آرایش لب برای انواع فرم لب| نکات و تکنیک‌هایی که باید بدانید
به گزارش فرتاک نیوز،

آرایش لب ، به روشی صحیح و جذاب، میتواند چهره ما را به شدت تغییر داده و بهبود ببخشد. با این حال، بسیاری از دختران و زنان نمیدانند که چگونه لبهای خود را با توجه به فرم لب؛ آرایش و میکاپ کنند. شما انواع روش های آرایش لب آشنا هستید؟

در این مطلب قصد داریم نکات و ترفندهای آرایش لب با توجه به فرم آنها و نحوه صحیح میکاپ و آرایش لب را به شما آموزش دهیم . اگر به دنبال لبهای خیره کننده و جذاب هستید، در این قسمت همراه ما باشید.

آموزش آرایش انواع فرم لب

فرم و شکل لبهای افراد با یکدیگر متفاوت است. دختران میتوانند لبهای نازک، کوچک، بزرگ، پهن و غنچه ای داشته باشند. در این بخش شما نحوه ی صحیح آرایش و زدن رژلب را آموزش میبینید.

آموزش آرایش لب باریک

 اگر فرم لب شما، بسیار نازک و باریک است و دوست دارید کمی پهن تر و گوشتی به نظر برسد؛ میتوانید با استفاده از رژ لبهای خنثی و یا رنگهای روشنتر ، حجم آنها را افزایش دهید.

در حالت ایده آل با استفاده از یک خط لب، خطوط طبیعی لبها را کمی بیرون تر از حد معمول ترسیم کنید تا بزرگتر به نظر برسند.

lip-augmentation-dr-donath-cincinnati

با استفاده از خط لب و رژ لب رنگ روشن لب های خود را برجسته و گوشتی نشان دهید.

برای آرایش لب باریک ؛ به هیچ وجه از رژ لبهایی با رنگ تیره برای این لبها استفاده نکنید. زیرا رنگهای تیره، لبهای شما را نازکتر نشان میدهد. به جای آنها از یک براق کننده شفاف بر روی مرکز لب بالا و پایین بزنید تا حجیم تر و جذابتر به نظر بیاید.

آرایش و میکاپ لب پهن یا گوشتی

لبهای پهن بسیار زیبا هستند و هدف این است که آنها را برجسته کنیم. برای برجسته کردن لب گوشتی؛ خطوط لبهای داخل را با یک مداد لب بکشید و رژ لب مورد نظر خود را با کمک یک برس بزنید. توصیه میکنیم از رژ لبهای براق برای لبهای پهن خودداری کنید زیرا آنها را بزرگتر نشان میدهد.

gorgeous-full-lips-beautiful-woman-sensual-close-up-cropped-shot-sexy-plump-natural-makeup-pink-lipstick-applied-lip-89563763

اگر لب های گوشتی دارید رژ لب براق استفاده نکنید برعکس از رژ لب مدرن همراه با هایلاتر استفاده کنید.

برعکس، رژ لبهای مدرن و پیچیده، را انتخاب نمایید تا آنها را جذابتر نشان دهد. همچنین میتوانید کمی هایلایتر به گوشه بالای لب خود بیفزایید تا آنها را کمی برجسته کند.

آرایش لب غنچه ای

لبهای غنچه ای، مورد غبطه بسیاری از دختران قرار میگیرد. زیرا تقریبا همه ی خانمها میخواهند فرم لبهای خود را به رخ بکشند. بنابراین از فرم حجیم و غنچه ای لبهای خود استفاده کنید و از رژ لب در رنگهای جسورانه تر مانند قرمز تند، سرخابی و یا نارنجی بهره بگیرید.

Loreal-Paris-BMag-Article-How-to-Prep-Your-Lips-for-Liquid-Lipstick-D

آرایش لب بزرگ

لبهای بزرگ میتوانند فوق العاده جذاب باشند، اما گاهی وقتها زیاده روی میکنند. به همین دلیل شاید بخواهید آنها را کمی کوچکتر نشان دهید. برای رسیدن به این هدف، ابتدا لبهای خود را کاملا با فونداسیون بپوشانید و داخل لب خود را با رژ لب (رژ لبهای مات در رنگهای ملایم) پر کنید.

آموزش صحیح رژ لب زدن به صورت مرحله به مرحله

  • مرحله اول روش صحیح رژ لب زدن: رژ لب مناسب لبهای خود را با توجه به فرم و رنگ پوست انتخاب نمایید . شما میتوانید رژ لب استیک یا ژلی را در رنگ نیمه مات به داخل طرح لبهای خود بزنید تا ظاهری عالی بگیرد.

  • مرحله دوم : در این مرحله از آموزش زدن رژ لب؛ لبهای خود را با استفاده از یک برس یا براشر مخصوص لب پر کنید و رنگ را به خوبی پخش کنید تا هیچ رگه ای از آن باقی نماند . همچنین میتوان از رژ لب مایع و یا مدادی نیز استفاده نمود. با استفاده از قلم مو یا برس شما میتوانید به اشکال دقیق تری نسبت به رژ لب معمولی دست یابید.

آموزش مرحله به مرحله استفاده از رژ لب بر روی لب های باریک برای برجسته کردن لب

آموزش مرحله به مرحله و اصولی آرایش لب با رژ لب

  • مرحله سوم : سپس یک تکه دستمال کاغذی را بین لبهای خود بگذارید تا باقی مانده رنگ رژ لب از بین برود . زیرا گاهی اوقات رژ لب به دلیل رنگ زیاد باعث ایجاد حالتی ناخوشایند و یا خمیری میشود.

  • مرحله چهارم : در مرحله ی آخر، براق کننده به لبهای خود بزنید . اگر چه استفاده از رژ لبهای مات و نیمه براق ترند است. براق کننده لب به لبهای شما حجم و شدت رنگ بیشتری میدهد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۹۸۹۱۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان