//
کدخبر: ۴۶۷۵۰ //
رئیس جمعیت هلال‌احمر باغ‌ملک خبر داد:

افزایش آسیب‌دیده‌های سیل باغملک به ۲۰۰ خانوار

بازدید حجت‌الاسلام عبدالحسین معزی نماینده ویژه رهبر معظم انقلاب از مناطق سیل زده استان گلستان

افزایش آسیب‌دیده‌های سیل باغملک به ۲۰۰ خانوار
به گزارش فرتاک نیوز،

 رئیس جمعیت هلال‌احمر باغملک از افزایش خانوارهای آسیب‌دیده در سیل باغملک به ۲۰۰ خانوار خبر داد.

محسن شیخی در خصوص آخرین جزئیات جاری شدن سیل در شهرستان باغملک اظهار کرد: شامگاه چهارشنبه به علت بارش شدید باران در شهرستان باغملک، سیل جاری شد و تعدادی از خانه‌های مردم در این سیل، دچار آسیب شد.

شیخی افزود: برآوردهای اولیه نشان داد، حدود ۱۰۰ باب منزل مسکونی در منطقه مرغزار امامزاده عبدالله باغملک بر اثر سیل دچار آسیب شده است درحالی‌که اکنون آخرین آمارهای سیده حاکی از آن است که ۲۰۰ خانوار در این سیل آسیب‌دیده‌اند و بررسی‌ها در این زمینه هنوز هم ادامه دارد.

وی عنوان کرد: تیم‌های مختلفی از هلال‌احمر به مناطق صعب‌العبور اعزام شده‌اند که هنوز آمار دقیقی از خسارت‌های سیل به ما ارائه نکرده‌اند.

شیخی همچنین گفت: سیل در منطقه گندم‌کار امامزاده عبدالله باغملک نیز باعث ریزش کوه و بستن مسیر تردد روستاهای شده است که این امر باعث شده امدادرسانی به مناطق این محدوده با مشکل مواجه شود.

به گزارش خبرنگار مهر، شهرستان باغملک، یکی از شهرستان‌های استان خوزستان در جنوب غربی ایران است. این شهرستان با شهرستان‌های رامهرمز، ایذه هم‌مرز است. مرکز این شهرستان، شهر باغ‌ملک است. این شهرستان تقریباً در شرق استان خوزستان واقع شده است.

    Facebook

    Twitter

    Google+

    اشتراک

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۶۷۵۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان