//
کدخبر: ۴۴۲۴۱ //

خسارتهای سنگین سیل به استان گلستان

فرماندار آزادشهر در شرق استان گلستان گفت که در پی بارش های شدید عصر و شامگاه سه شنبه و ریزش کوه در چند نقطه، جاده آزادشهر به خوش ییلاق (محور مواصلاتی استان های گلستان و سمنان ) مسدود شده است.

خسارتهای سنگین سیل به   استان گلستان
به گزارش فرتاک نیوز،

حبیب شفائی نوده شامگاه سه شنبه افزود: بارندگی شدید در شرق گلستان علاوه بر مسدود کردن جاده آزادشهر به شاهرود، موجب آبگرفتگی معابر شهری و روستایی در این منطقه شده است.

به گفته وی، با توجه به خطرات ناشی از ریزش احتمالی سنگ و نشست مسیر این جاده تا اطلاع ثانوی مسدود است.

فرماندار آزادشهر همچنین اظهارکرد که نیروهای هلال احمر در منطقه حضور داشته و در حال انتقال مسافران به روستاهای فارسیان و رحیم آباد این شهرستان هستند.

وی اضافه کرد که تلاش برای بازگشایی جاده آزادشهر- شاهرود (خوش ییلاق) در حال انجام است و نیروهای راهداری از شهرستان های اطراف فراخوان شده اند.

** جاده کلاله - مراوه تپه گل آلود و لغزنده است.

فرماندار مراوه تپه نیز اعلام کرد که جاده دسترسی این شهرستان به کلاله به دلیل بارش های رگباری گل آلود و لغزنده بوده و عبور و مرور با سرعت بسیار کم و با احتیاط کامل انجام می شود.

بارش های رگباری امروز در بیشترشهرهای شرق گلستان شامل گنبدکاووس، گالیکش، مینودشت، کلاله، مراوه تپه و علی آبادکتول باعث آبگرفتگی معابر شده است.

هواشناسی بیشترین میزان بارندگی را در روستای وطن آزادشهر و به میزان 75 میلیمتر اعلام کرده است.

مدیریت بحران گلستان هم با توجه به پیش بینی هواشناسی مبنی بر تداوم این شرایط آب و هوایی تا پایان هفته در استان و احتمال وقوع سیلاب، از هم استانی ها و مسافران خواست از سفرهای غیر ضروری خودداری کنند و به حاشیه رودها و مسیل ها به هیچ وجه نزدیک نشوند.

 

منبع: ایرنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۴۲۴۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان