//
کدخبر: ۴۵۱۰۷۹ //

دو سانحه رانندگی در استان همدان ۱۳ مصدوم برجای گذاشت

رئیس اورژانس پیش‌بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی استان همدان از وقوع دو حادثه ترافیکی با ۱۳ مصدوم در آخرین روز سال ۱۴۰۲ خبر داد.

دو سانحه رانندگی در استان همدان ۱۳ مصدوم برجای گذاشت
به گزارش فرتاک نیوز،

دکتر محمدرضا شکوهی، در تشریح این دو حادثه ترافیکی اظهار کرد: اولین حادثه ترافیکی ساعت ۱۲ و ۳۵ دقیقه در محور آزاد راه فامنین اتفاق افتاده که در این حادثه به دلیل واژگونی یک دستگاه خودرو پراید پنج نفر مصدوم شده بودند.

وی افزود: با گزارش این حادثه ترافیکی به اورژانس پیش بیمارستانی بلافاصله همکاران اورژانس پیش بیمارستانی در صحنه حادثه حاضر و با اقدامات درمانی لازم حادثه دیدگان این حادثه برای ادامه روند درمان به بیمارستان شهرستان فامنین انتقال داده شدند. 

شکوهی همچنین با اشاره به یک مورد حادثه ترافیکی دیگر در شهرستان کبودراهنگ در محور روستای خان آباد این شهرستان تصریح کرد: در این تصادف زنجیره‌ای که در ساعت ۱۲ و ۴۷ دقیقه ظهر اتفاق افتاده است طی برخورد و تصادف زنجیره‌ای چهار خودرو با یکدیگر هشت نفر مصدوم شده بودند که با حضور همکاران پیش بیمارستانی در صحنه تصادف، مصدومان این حادثه پس از اقدمات اولیه درمانی برای ادامه روند درمان به بیمارستان کبودراهنگ انتقال داده شدند.

شکوهی با بیان اینکه خوشبختانه این دو حادثه ترافیکی دارای فوتی نبوده است، تصریح کرد: امشب با توجه به آیین چهارشنبه سوری تا این لحظه دو مورد حادثه به اورژانس پیش بیمارستانی گزارش شده که خوشبختانه این موارد حادثه جزئی بوده است.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ایسنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۵۱۰۷۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان