//
کدخبر: ۴۱۵۸۰۶ //

حکم اعدام برای شوهرخاله شیطان صفت / پسر ۱۳ ساله تسلیم نیت شوم شد + جزییات

شوهر خاله شیطان صفت که پسر نوجوان را آزار داده بود با حکم قضایی به اعدام محکوم شد.

حکم اعدام برای شوهرخاله شیطان صفت / پسر 13 ساله تسلیم نیت شوم شد + جزییات
به گزارش فرتاک نیوز،

رسیدگی به این پرونده از اواخر سال ۱۴۰۱ با شکایت مرد جوانی از باجناقش آغاز شد.

 وی که به پلیس آگاهی رفته بود گفت: مدتی است متوجه رفتارهای عجیب پسر ۱۳ ساله  ام به نام مزدک شده ام. او افسرده و گوشه‌گیر شده و حتی با دوستانش هم رفت و آمد ندارد. من و همسرم پیگیر ماجرا شدیم و بارها در این باره از پسرمان سوال پرسیدیم .تا اینکه او آخرین بار گفت شوهر خاله‌اش او را آزار داده است.

 با این شکایت پسر نوجوان به  پزشکی قانونی  معرفی شد و کارشناسان  آزار و اذیت  وی را تایید کردند .

به این ترتیب شوهر خاله ۴۰ ساله‌ وی بازداشت شد اما جنایت سیاه را انکار کرد.

 در حالی که همه مدارک علیه شوهر خاله  شیطان صفت  بود وی در شعبه ۱۱ دادگاه کیفری ۱ استان تهران پشت درهای بسته و غیر علنی محاکمه شد.

 در این جلسه پسر نوجوان به تشریح جنایت سیاه پرداخت و گفت: ما و خانواده خاله ام رفت و آمد زیادی با هم داشتیم و بارها برای تفریح با هم بیرون رفته بودیم. آخرین بار وقتی برای تفریح به باغی در شهریار رفته بودیم  شوهرخاله ام  مرا صدا زد .فکر می‌کردم می‌خواهد با من صحبت کند. اما او مرا به گوشه خلوتی از باغ برد و آزارم داد و تهدید کرد در اینباره به کسی حرفی نزنم. من که ترسیده بودم سکوت کردم و به کسی حرفی نزدم. اما این ماجرا در روحیه ام تاثیر بدی گذاشت .حتی شب‌ها کابوس می‌دیدم و وحشت زده از خواب بیدار می‌شدم. تا اینکه پدر و مادرم پیگیر ماجرا شدند و حقیقت را به آنها گفتم .من برای شوهر خالم اشد مجازات می‌خواهم .

پدر مزدک نیز گفت :باجناقم  با اینکه خودش هم فرزند دارد و ما همیشه با آنها رفت و آمد داشتیم ولی به ما  خیانت  کرد و پسر نوجوانم را آزار داد به همین خاطر برایش تقاضای  اعدام  دارم. او زندگی پسرنوجوانم را تباه کرد و حالا باید به سزای عملش برسد.

 وقتی متهم ۴۰ ساله در جایگاه ویژه ایستاد جرمش را انکار کرد و گفت:من  پسر نوجوان را آزار نداده ام و او و پدرش به دروغ چنین حرفیهایی را علیه من مطرح کرده اند.

در پایان جلسه قضات وارد شور شدند و با توجه به مدرک‌های موجود در پرونده و نظر کارشناسان  پزشکی قانونی  وی را به اعدام محکوم کردند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: رکنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۱۵۸۰۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان