//
کدخبر: ۳۹۶۰۴۱ //

پسر شیطان صفت دختر نوجوان تهرانی را از خانه شان فراری داد / قول ازدواج داده بود!

رئیس پلیس آگاهی پایتخت از بازگرداندن دختر گمشده به آغوش گرم خانواده خبر داد و گفت: در رابطه با این پرونده یک متهم دستگیر شده است.

پسر شیطان صفت دختر نوجوان تهرانی را از خانه شان فراری داد / قول ازدواج داده بود!
به گزارش فرتاک نیوز،

سرهنگ کارآگاه  علی ولیپور گودرزی  رئیس پلیس آگاهی پایتخت اظهار کرد: فروردین‌ ماه سال جاری، زن جوانی به اداره چهارم پلیس آگاهی تهران بزرگ مراجعه کرد و به  کارآگاهان گفت که ساعتی قبل دختر نوجوانم برای خرید از خانه بیرون رفته اما دیگر بازنگشته است. 

وی افزود: پس از تشکیل پرونده در دایره چهارم پلیس آگاهی (ویژه فقدان) تیمی زبده از کارآگاهان راهی محل مورد نظر شدند و با بهره‌گیری از شیوه‌های کشف نوین جرم پی بردند، دختر نوجوان  به سوپرمارکت مراجعه نکرده است.

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ عنوان کرد: کارآگاهان در نخستین گام با اقدامات اطلاعاتی متوجه شدند،  دختر گمشده  توسط یک پسر جوان با شگرد ازدواج اغفال شده و از خانه فرار کرده است که همین سرنخ کافی بود تا کارآگاهان روش‌های علمی هویت متهم را شناسایی کردند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: کارآگاهان در گام ‌بعدی با بررسی‌های تخصصی مخفیگاه پسر جوان را شناسایی کردند و در ادامه با هماهنگی‌های لازم با مرجع قضائی طی یک عملیات منسجم موفق به دستگیری وی شدند که در ادامه نیز دختر نوجوان پیدا شد.

وی افزود: متهم پس از انتقال به اداره چهارم پلیس آگاهی در جریان تحقیقات ابتدایی ضمن ابراز ندامت و پشیمانی به جرم خود مبنی بر اغفال دختر نوجوان با شگرد وعده‌های پوشالی و دروغین ازدواج اعتراف کرد.

سرهنگ کارآگاه ولیپور گودرزی خاطرنشان کرد: با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضائی، دختر  گمشده  به آغوش گرم خانواده خود بازگردانده شد و متهم کشف جرائم احتمالی در اختیار کارآگاهان اداره چهارم پلیس آگاهی قرار گرفت.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: رکنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۹۶۰۴۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان