//
کدخبر: ۳۹۱۴۱۸ //

۱۰۴ زن و مرد تهرانی در رویای خرید خودروی لوکس بی پول شدند / مرد شیاد مسلح بود

رئیس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری یک کلاهبردار حرفه‌ای لیزینگی در تهران خبر داد.

104 زن و مرد تهرانی در رویای خرید خودروی لوکس بی پول شدند / مرد شیاد مسلح بود
به گزارش فرتاک نیوز،

سرهنگ کارآگاه " علی ولیپور گودرزی " رئیس پلیس آگاهی پایتخت اظهار کرد: با وقوع کلاهبرداری‌های متعدد در غالب تاسیس شرکت های تحت عنوان فروش خودروی سنگین به صورت لیزینگی بنام " کیان دیزل ایرانیان " از شهروندان، موضوع رسیدگی به پرونده در دستور کار تیمی زبده از کارآگاهان اداره چهاردهم پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: تحقیقات ابتدایی کارآگاهان نشان داد، یک مرد جوان در 3 سال گذشته 3 شرکت تاسیس کرده و تحت عنوان فروش خودروی سنگین به صورت لیزینگی، مبالغ زیادی از شهروندان  کلاهبرداری  کرده است.

این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد: کارآگاهان در نخستین‌گام با بهره‌گیری از شیوه‌های کشف نوین جرم و اقدامات اطلاعاتی هویت و مخفیگاه متهم را در شمال تهران شناسایی کردند و پی بردند این مرد جوان قصد دارد با تاسیس یک شرکت دیگر از شهروندان کلاهبرداری کنند.

سرهنگ کارآگاه ولیپور گودرزی عنوان کرد: کارآگاهان پس از دریافت این اطلاعات مهم با هماهنگی‌های لازم با مرجع قضایی راهی مخفیگاه متهم شدند و وی را در یک عملیات منسجم دستگیر کردند همچنین یک سلاح کلت کمری به همراه سه فشنگ جنگی از مخفیگاه این مرد جوان کشف شد.

وی افزود: متهم پس از انتقال به اداره چهاردهم پلیس آگاهی در تحقیقات ابتدایی به جرم خود مبنی بر کلاهبرداری از شهروندان با شگرد تاسیس شرکت تحت عنوان فروش خودروی سنگین اعتراف و 104 مالباخته تاکنون تشکیل پرونده داده اند.

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ خاطرنشان کرد: با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضایی متهم برای کشف جرائم احتمالی و شناسایی سایر شکات دیگر در اختیار کارآگاهان اداره چهاردهم پلیس آگاهی قرار گرفتند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: رکنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۹۱۴۱۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان