//
کدخبر: ۳۹۵۸۸۸ //
مرور حوادث گذشته؛

نباید فریب چرب زبانی‌های کوروش رو می‌خوردم/ در نبود همسرم با او رابطه داشتم اما برادر شوهرم فهمید و...

برادر شوهرم وقتی به رابطه پنهانی من و کوروش پی برد فکر کردم میره لو میده اما آمد و خودش از من سو استفاده جنسی کرد!

نباید فریب چرب زبانی‌های کوروش رو می‌خوردم/ در نبود همسرم با او رابطه داشتم اما برادر شوهرم فهمید و...
به گزارش فرتاک نیوز،

چند ماهی بود که شوهرم به مأموریت خارج از کشور اعزام شده بود ،راستش تا وقتی هم بود رابطه بین من و فربد چنگی به دل نمی زد اما قسم می خورم هیچ وقت به فکر خیانت نبودم تا اینکه یه روز سوار یه تاکسی اینترنتی شدم و چون ترافیک بود زمان زیادی طول کشید تا به منزل برسم .

بیشتر بخوانید:

مدام رابطه‌ام با سلمان را انکار کردم/اما همسرم...!

یک هفته تجاوز در ویلای هنرمند  جوان به سمانه 

راننده جوان خوش تیپ و خیلی شیک و با ادبی بود ،در طول مسیر سر صحبت باز شد و در مورد مسائل مختلفی همکلام شدیم و آخر سر کار به درد دل کشید و من هم گوشه ای از داستان زندگیم را تعریف کردم ،اینکه تنها هستم و شوهرم به مأموریت رفته و …

یکی دو روز گذشت تا دوباره به صورت اتفاقی بازهم کوروش را دیدم ،حالا که فکر می کنم شاید زیاد هم اتفاقی نبود و …

خلاصه اینکه رابطه‌ی بین من و کوروش یواش یواش شکل گرفت و البته تا قبل از اتفاقی که برام افتاد در حد دور زدن و کافه رفتن باهم بودیم .

تا یه شب یه شام مفصل درست کردم و کوروش رو دعوت کردم به خونم ،شام رو که خوردیم نشستیم جلوی تلویزیون که فیلم نگاه کنیم که صدای زنگ در بلند شد .

منتظر کسی نبودم و همسایه ها هم خیلی با ما در ارتباط نبودند ،از چشمی در نگاه کردم .برادر فربد پشت در بود و از ظواهر مشخص بود خیلی اوضاع عادی نیست .

کوروش را فرستادم تو اتاق و در را باز کردم ،محمود وارد شد و بی مقدمه یه کشیده خوابوند زیر گوش من و فریاد زد کجا قایمش کردی !

45837141

دنیا رو سرم خراب شد ،فقط یادمه به پای محمود افتاده بودم و می گفتم ببخش غلط کردم کاری باهاش نداشته باش .کوروش هم از اتاق خارج شد و خلاصه به بدبختی از خونه بیرون زد و من موندم و محمود . از ترس اینقدر گریه کردم که چشمام نمی دید دو تا قرص خواب آور با هم خوردم و رفتم تو اتاق رو تختم خوابیدم .

تمام وجودم پر از استرس و ترس بود ،نمی دونستم می خواد چه اتفاقی بیفته ! اگر محمود ماجرا را برای فربد تعریف کنه چی باید جواب بدم ،با خودم کلنجار می رفتم که یهو احساس کردم یه نفر از پشت بغلم کرد جوری که دست و پام رو تو بدنش قفل کرد .

هر چی تلاش کردم که خودم رو رها کنم بی فایده بود ،محمود با نقطه ضعفی که از من گرفته بود یه فکر شیطانی داشت و اون شب تا صبح چندین بار به من تجاوز کرد .

این خبر مربوط به گذشته است و صرفا جهت عبرت آموزی بازنشر گردیده است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۹۵۸۸۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان