//
کدخبر: ۳۷۶۸۵۶ //

انهدام باند سارقان منزل در کرمانشاه

فرمانده انتظامی استان از انهدام باند 3 نفره سرقت منزل در شهر "کرمانشاه" و اعتراف آنها به ارتکاب ۳۸ فقره سرقت خبر داد.

انهدام باند سارقان منزل در کرمانشاه
به گزارش فرتاک نیوز،

سردار "علی اکبر جاویدان" اظهار داشت: پس از وقوع چند مورد سرقت در محله های مختلف شهر "کرمانشاه" و ارجاع پرونده ها به پلیس آگاهی استان، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد: کاراگاهان پلیس آگاهی با انجام تحقیقات گسترده و کارهای اطلاعاتی موفق به شناسایی سردسته و 2 عضو دیگر اعضای باند شدند و در عملیات هایی جداگانه آنها را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: متهمان دستگیر شده در بازجویی ها به ارتکاب ۳۸ فقره سرقت منزل در نقاط مختلف شهر "کرمانشاه" اعتراف و عنوان کردند اموال مسروقه را به یک مالخر داده اند.

سردار جاویدان با بیان اینکه فرد مالخر نیز در ادامه توسط ماموران پلیس آگاهی دستگیر و به جرم خود اعتراف کرد، افزود: در بازرسی های انجام شده از مخفیگاه این فرد مقدار زیادی اموال مسروقه کشف شد.

وی همچنین از کشف و توقیف یک دستگاه خودرو پژو 405 و 2 دستگاه موتورسیکلت متعلق به اعضای باند خبر داد و گفت: سارقان و مالخر دستگیر شده برای صدور احکام لازم تحویل مراجع قضائی شدند.

رئیس پلیس استان کرمانشاه در پایان ارزش سرقت های کشف شده توسط پلیس آگاهی را 70 میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: افراد مال باخته نیز می توانند برای شناسایی اموال خود به پلیس آگاهی استان واقع در میدان لشکر مراجعه کنند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۷۶۸۵۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان