//
کدخبر: ۳۶۶۰۸۷ //

سرقت ۱۰میلیاردی آشپزباشی در روانسر دستگیری در تهران

فرمانده انتظامی استان از دستگیری آشپز یک شرکت محصولات کشاورزی در "روانسر" به جرم سرقت 10 میلیارد ریالی طلا و ارز خبر داد .

سرقت 10میلیاردی آشپزباشی در روانسر دستگیری در تهران
به گزارش فرتاک نیوز،

سردار "علی اکبر جاویدان" اظهار داشت: پس از اعلام مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر سرقت مقدار زیادی طلاجات و وجوهات ارزی از یک شرکت کشاورزی در روستای "تپه کوئیک" روانسر، ماموران پلیس آگاهی شهرستان در محل حاضر شدند.

وی ادامه داد: پس از حضور ماموران پلیس در محل، رئیس شرکت به آن ها مراجعه و عنوان کرد فرد یا افرادی اقدام به سرقت 700 گرم طلا و 1200 دلار ارز از داخل گاوصندوق کرده و متواری شده اند.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: با دریافت این اطلاعات، تحقیقات پلیس برای شناسایی عامل سرقت آغاز و با انجام کارهای اطلاعاتی موفق به شناسایی این فرد که آشپز شرکت بود در محله طرشت استان تهران شده و طی عملیاتی غافلگیرانه وی را دستگیر و به کرمانشاه منتقل کردند.

سردار جاویدان خاطرنشان کرد: ماموران همچنین در گام بعدی موفق به کشف طلاجات و 1200 دلار ارز سرقتی در زیر یک پل آهنی نزدیک محل اختفای فرد سارق شده و آن را به مالباخته تحویل دادند.

وی در پایان با بیان اینکه ارزش اموال مسروقه یافت شده توسط پلیس به 10 میلیارد ریال می رسید، از معرفی فرد سارق به دستگاه قضائی جهت صدور حکم لازم خبر داد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۶۶۰۸۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان