//
کدخبر: ۳۶۵۵۷۹ //

در رازگشایی از قتل گدای میلیونر؛ عمو و برادرزاده بازداشت شدند

عمو و برادرزاده سارق در جریان تحقیقات پلیسی برای رازگشایی از قتل گدای میلیونر، بازداشت شدند.

 در رازگشایی از قتل گدای میلیونر؛ عمو و برادرزاده بازداشت شدند
به گزارش فرتاک نیوز،

ظهر سی‌ام فروردین سال گذشته با توجه به بوی نامطبوعی که از خانه ویلایی یک پیرمرد در شرق تهران به مشام می‌رسید، ماموران با هماهنگی قضایی قفل در را شکسته و وارد شدند و در زیرزمین جسد پیرمرد را با دست و پای بسته پیدا کردند.

او با نخی پلاستیکی خفه شده بود. داخل خانه‌اش هم به هم ریخته بود. در خانه دفترچه بانکی با ۲۲۰میلیون تومان موجودی پیدا شد.تحقیقات نشان داد، مقتول از ۲۰سال قبل ساکن این خانه بود و تکدی‌گری می‌کرد. با شناسایی خواهر و برادر مقتول مشخص شد، بخشی از پول‌ها و گوشی مقتول سرقت شده است.

۱۷ماه بعد از قتل گدای میلیونر، سه روز پیش رد دزدی حرفه‌ای در این پرونده به دست آمد و بازداشت شد. او در تحقیقات گفت‌: قبول دارم دزدم اما گدای میلیونر را نمی‌شناختم و نمی‌دانستم گوشی‌ای که برادرزاده‌ام به من داده متعلق به مقتول است. برادرزاده او که سارق بود هم بازداشت شد و در تحقیقات قضایی منکر نقش داشتن در قتل گدای میلیونر شد.

میثم حسین‌پور، بازپرس شعبه چهارم دادسرای جنایی تهران با تائید این خبر به جام‌جم گفت: در ادامه مشخص شد، عمو و برادرزاده در زمان قتل در حوالی خانه مقتول بودند که به همین خاطر بازداشت شدند و تحقیقات از آنها ادامه دارد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۶۵۵۷۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان