//
کدخبر: ۳۷۴۴۹۱ //

رفتارهای مشکوک سیمین مرا حساس کرد/ اشتباه نکرده بودم،خواهرزاده‌ جوانم با شوهرم رابطه نامشروع داشت!+جزییات

بعد از 20 سال زندگی عاشقانه، همسرم به گونه ای قلبم را شکست که دیگر حتی از حضورش در خانه هم خوشحال نیستم.

رفتارهای مشکوک سیمین مرا حساس کرد/ اشتباه نکرده بودم،خواهرزاده‌ جوانم با شوهرم رابطه نامشروع داشت!+جزییات
به گزارش فرتاک نیوز،

او پس از ازدواج با یکی از بستگانم، مرا همانند کارگر یک منزل تحقیر کرده است و هوویم در قصری که من ساخته ام امروز پادشاهی می کند و ...

زن 38ساله با بیان این که همسرم مرا بلاتکلیف رها کرده است، درباره قصه زندگی‌اش به کارشناس اجتماعی کلانتری قاسم آباد مشهد گفت: 18ساله بودم که با «طاهر» ازدواج کردم. پدرم وضعیت مالی مناسبی داشت، به طوری که همه خواهران و برادرانم را حمایت می‌کرد. هر کدام آن‌ها به دنبال سرنوشت خودشان رفتند و زندگی خوبی دارند اما در میان خانواده و نزدیکانم، زندگی من از هر نظر خودنمایی می کرد.

علاقه من و طاهر به یکدیگر زبانزد فامیل بود. از سوی دیگر، همسرم به دلیل وضعیت مالی خوبی که داشت بهترین هدیه‌ها را به مناسبت‌های مختلف برایم تهیه می‌کرد. مدام به مسافرت می‌رفتیم و روزگار شیرینی را می‌گذراندیم. همه فامیل به زندگی من حسرت می‌خوردند تا این که سال‌ها گذشت و پسرم به سن جوانی رسید. در این میان، خواهرزاده‌ام بیشتر از دیگر فامیل به منزل ما رفت و آمد داشت. من هم که احساس می‌کردم «سیمین» عاشق پسرم شده است، بیش از اندازه به او محبت می‌کردم و تحویلش می گرفتم.

با آن که سیمین از پسرم بزرگ‌تر بود، اما با خودم می‌اندیشیدم او دختر زبر و زرنگی است و به راحتی می تواند اوضاع زندگی پسرم را جمع و جور کند. از طرف دیگر نیز همسرم بیشتر از من به او محبت می کرد چرا که من دختر نداشتم و احساس می کردم این رفتار همسرم به خاطر آن است که حس داشتن دختر را تجربه می کند. او برای سیمین به هر بهانه‌ای هدیه‌های گران قیمت می خرید و او را به مسافرت می برد تا این که حدود یک سال قبل تازه فهمیدم ارتباط همسرم و سیمین از حد فامیل بودن فراتر رفته است و آن ها ارتباطی نزدیک‌تر با یکدیگر دارند.

به همین دلیل از سیمین خواستم کمتر به منزل ما رفت و آمد کند اما همسرم با شنیدن این ماجرا بسیار عصبانی شد و کارمان به مشاجره کشید. بعد از این ماجرا متوجه شدم همسرم و سیمین یکدیگر را در بیرون از منزل ملاقات می کنند و باز هم پنهانی به منزلم رفت و آمد دارند. اگرچه وقتی خواهرم و شوهرش متوجه موضوع شدند خیلی تلاش کردند تا سیمین را از همسرم جدا کنند ولی تلاش‌های آن‌ها بی‌فایده بود و بالاخره سیمین به عقد همسرم در آمد. حالا او در قصری که من سال ها برای هر تکه آجر آن زحمت کشیده ام پادشاهی می کند و من هر روز بیشتر از گذشته تحقیر می شوم و... شایان ذکر است، این پرونده توسط کارشناسان زبده دایره مددکاری اجتماعی مورد رسیدگی قرار گرفت.

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۷۴۴۹۱ //
ارسال نظر
 
  • ناشناس

    وقتی رابطه زن و مرد نامحرم. بدون چارچوب باشه. میشه همین ..... پس اگر میگیم ی ه چیزایی و رعایت کنید. پوشش درست داشته ب اشین. .. حد و حدودی برای رابطه با مرد وی ا زن نامحرم داشته باشید بخاطر اینکه. زند گیتون از هم نباشه.... چشم میبینه. و دل میخواد ... یک دختر رابطه خاله شو. با. ش وهرش بهم ریخت. و الان رفته جای خاله ش. بجای اون زندگی میکنه!!!!!

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان