//
کدخبر: ۳۷۲۴۷۱ //

دستگیری قاتل یک پاسدار در ملایر

قاتل شهید مدافع امنیت شهید پاسدار "علی نظری" که شب گذشته توسط عده‌ای اغتشاشگر و اشرار در ملایر همدان به شهادت رسید، کمتر از ۱۲ ساعت از سوی نهادهای اطلاعاتی و امنیتی استان همدان دستگیر شد.

دستگیری قاتل یک پاسدار در ملایر
به گزارش فرتاک نیوز،
روابط عمومی سپاه انصار الحسین(ع) همدان در بیانیه‌ای اعلام کرد: به‌دنبال شهادت یکی از پاسداران سپاه شهرستان ملایر ‌که ساعت ۱۹:۳۰ چهارشنبه چهارم آبان در اغتشاشات و حین عملیات تعقیب و گریز روی داد، بلافاصله عملیات شناسایی متهمان آغاز شد.
 

در این بیانیه آمده است: در یک کار اطلاعاتی و امنیتی استان، پنج نفر از عوامل ترور سرگرد پاسدار شهید "علی نظری" دستگیر و بازداشت شدند و چهار نفر دیگر شناسایی و پیگیری جهت دستگیری آنها در دستور کار قرار دارد.

 
سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان همچنین در پی شهادت سرگرد پاسدار شهید "علی نظری" با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد: بدون شک ملت شهیدپرور ایران و نیروهای مسلح جمهوری اسلامی، تعرض به امنیت و جان مردم و سربازان وطن را بی‌پاسخ نخواهد گذاشت.
 
در این بیانیه آمده است: بار دیگر دست جنایت آلود دشمنان اسلام و انقلاب اسلامی از آستین اشرار و آشوبگران بیرون آمد و خون پاک یکی دیگر از سربازان وطن سرگرد پاسدار شهید "علی نظری" شاغل در سپاه ناحیه ملایر را به هنگام تلاش برای حفظ امنیت و آرامش مردم بر زمین ریخت.
 
این بیانیه می‌افزاید: بدون شک ملت شهید پرور ایران و نیروهای مسلح جمهوری اسلامی، تعرض به امنیت و جان مردم و سربازان وطن را بی‌پاسخ نخواهد گذاشت.
 
در ادامه بیانیه آمده است: دشمنان کینه‌توز ملت سرافراز ایران و انقلاب اسلامی، به ویژه گروهک‌های ظالم و تجزیه‌طلب و ایادی آنان بدانند که فرزندان ایران اسلامی در حفاظت از انقلاب و دستاوردهای آن لحظه‌ای غافل نبوده و با چشمان بیدار و اشراف کامل اطلاعاتی تمامی توطئه‌ها و فتنه‌های کور آنان را رصد می‌کنند.
 
این بیانیه تاکید می‌کند: دشمنان کینه‌توز به مدد الهی ضربات مهلکی را توسط پاسداران گمنام امام زمان (عج) دریافت خواهند کرد.
 
بیانیه می‌افزاید: سپاه انصار الحسین(ع) همدان ضمن تبریک و تسلیت شهادت پاسدار "علی نظری" محضر مقدس حضرت ولی عصر(عج)، فرمانده معظم کل قوا (مدظله العالی)، ملت شریف و قدرشناس ایران اسلامی و خانواده معظم و معزز آنان، اعلام می‌دارد بدون شک فرزندان ملت سرافراز ایران اسلامی همچون گذشته انتقام خون پاک شهدای مظلوم را از دشمنان خواهند گرفت.
 
این بیانیه تاکید می‌کند: نیروهای مسلح حملات ناجوانمردانه معاندین مسلح، اشرار و آشوب طلبان را بی‌پاسخ نخواهد گذاشت و به فضل الهی بساط حرکات کور و ددمنشانه دشمنان را برمی‌چینند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: عصر ایران
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۷۲۴۷۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان