//
کدخبر: ۳۶۵۷۹۵ //

بازی آنلاین عامل اصلی خالی کردن حساب پدر

رئیس پلیس فتا مازندران گفت: در پی مراجعه یکی از شهروندان و اظهار وی مبنی براینکه از حساب او توسط فرد ناشناس بصورت اینترنتی در حدود ۳۲۰ میلیون ریال به سرقت رفته، مشخص شد که این اتفاق از سوی فرزند آن صورت گرفته است.

بازی آنلاین عامل اصلی خالی کردن حساب پدر
به گزارش فرتاک نیوز،

سامع خورشاد رئیس پلیس فتا استان مازندران در تشریح این خبر اعلام کرد: در پی مراجعه یکی از شهروندان و اظهار وی مبنی براینکه از حساب او توسط فرد ناشناس بصورت اینترنتی در حدود ۳۲۰ میلیون ریال به سرقت رفته است. 

وی افزود: با تحقیقات و بررسی‌های تکمیلی، مشخص شد که وجوه برداشت شده از حساب جهت خرید امتیازات خاص برای رفتن به مراحل بعدی و ارتقاء یک بازی آنلاین، هزینه و توسط پسر شاکی صورت پذیرفته که دسترسی به مشخصات کامل حساب بانکی بخصوص رمزهای شخصی آن داشته است. 

رئیس پلیس فتا استان مازندران بیان کرد: متهم جوان پس از حاضر شدن در پلیس فتا در ابتدا منکر هرگونه بزه ارتکابی و با سخنان گمراه کننده قصد فریب پلیس را داشت که با هوشیاری کارشناسان و روبه‌رو شد با ادله دیجیتال انکارناپذیر جمع‌آوری شده لب به سخن گشود؛ با اطلاع از شناسه‌های کارت بانکی پدرش و دسترسی به گوشی موبایل وی طی ۴ مرحله تراکنش به منظور خرید بازی آنلاین اعلام داشت. 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۶۵۷۹۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان