//
کدخبر: ۳۶۵۴۷۵ //

واژگونی اتوبوس در محور سه راهی هفتکل - اهواز

سرپرست معاونت امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان خوزستان از اعزام ۶ تیم عملیاتی برای امدادرسانی به سرنشینان اتوبوس واژگون شده در محور سه راهی هفتکل خبر داد.

واژگونی اتوبوس در محور سه راهی هفتکل - اهواز
به گزارش فرتاک نیوز،

امیر عباس نجفی با اعلام خبر واژگونی یک دستگاه خودروی اتوبوس در محور مواصلاتی سه راهی هفتکل بین غیزانیه های بزرگ و کوچک اظهار کرد: این حادثه در ساعت های ابتدایی بامداد امروز (۷ شهریورماه) رخ داد.

جمعیت هلال احمر از پایگاه های عملیاتی هفتکل، اهواز و رامهرمز به همراه تیم واکنش سریع این جمعیت با به کارگیری چهار دستگاه آمبولانس و دو دستگاه خودروی ست نجات به محل اعزام شده اند.

سرپرست معاونت امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان خوزستان،افزود: عملیات امداد و نجات با همکاری عوامل امدادی به سرعت در حال انجام است و تا کنون ۱۹ مصدوم امدادرسانی و از طریق آمبولانس های هلال‌احمر و اورژانس به مراکز درمانی انتقال یافته اند.

وی همچنین،گفت: ۶ مصدوم نیز با تلاش نجاتگران هلال احمر و با استفاده از تجهیزات نجات، رهاسازی شده اند.

وی افزود: در مجموع تعداد مصدومان به ۲۸ تن رسید و خوشبختانه این حادثه فوتی نداشته است.

نجفی از ضرورت توجه رانندگان به توصیه های امدادی در رانندگی شب هنگام تاکید کرد و ادامه داد: پرهیز از رانندگی با شرایط خواب آلودگی، رعایت سرعت مطمئنه و بستن کمربند ایمنی می تواند در کاهش تصادف ها و آسیب های ناشی از آن تاثیر بسزایی داشته باشد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۶۵۴۷۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان