//
کدخبر: ۳۶۵۴۶۶ //

واژگونی اتوبوس در محور سه راهی هفتکل / ۱۹ نفر مصدوم شدند

سرپرست معاونت امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان خوزستان از اعزام 6 تیم عملیاتی برای امدادرسانی به سرنشینان اتوبوس واژگون شده در محور سه راهی هفتکل خبر داد.

واژگونی اتوبوس در محور سه راهی هفتکل / 19 نفر مصدوم شدند
به گزارش فرتاک نیوز،

امیر عباس نجفی با اعلام خبر واژگونی یک دستگاه خودروی اتوبوس در محور مواصلاتی سه راهی هفتکل بین غیزانیه های بزرگ و کوچک، عنوان کرد: این حادثه در ساعت‌های ابتدایی بامداد امروز رخ داد و بلا فاصله پس از دریافت خبر در ساعت ۲:۳۹ دقیقه از سوی مرکز اورژانس، 6 تیم امداد و نجات جمعیت هلال احمر از پایگاه‌های عملیاتی هفتکل ، اهواز و رامهرمز به همراه تیم واکنش سریع این جمعیت با بکارگیری چهار دستگاه آمبولانس و دو دستگاه خودروی ست نجات به محل اعزام شده اند.

سرپرست معاونت امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان خوزستان افزود: عملیات امداد و نجات با همکاری عوامل امدادی به سرعت در حال انجام است و تا کنون 19 مصدوم امدادرسانی و از طریق آمبولانس‌های هلال‌احمر و اورژانس به مراکز درمانی انتقال یافته اند.

وی گفت: 6 مصدوم با تلاش نجاتگران هلال احمر و با استفاده از تجهیزات نجات، رهاسازی شده اند.

نجفی از ضرورت توجه رانندگان به توصیه‌های امدادی در رانندگی شب هنگام تاکید کرد و ادامه داد: پرهیز از رانندگی با شرایط خواب آلودگی، رعایت سرعت مطمئنه و بستن کمربند ایمنی می‌تواند در کاهش تصادف‌ها و آسیب‌های ناشی از آن تاثیر بسزایی داشته باشد.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: مهر
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۶۵۴۶۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان