//
کدخبر: ۳۶۲۶۷۸ //

جنایت خونین خانوادگی در مشهد/ پسرجوان، مادر و برادرش را به قتل رساند

ادامه بررسی‌ها بیانگر آن بود که آثار ۱۶ ضربه چاقو بر پیکر پسر جوان و حدود چهار ضربه بر قفسه سینه مادر وی وجود دارد و مقتولان به طور ناگهانی غافلگیر شده‌اند!

جنایت خونین خانوادگی در مشهد/ پسرجوان، مادر و برادرش را به قتل رساند
به گزارش فرتاک نیوز،

جوانی که حدود شش سال قبل مادر و برادرش را به بهانه خواستگاری‌های نافرجام به قتل رسانده بود، با گذشت اولیای دم از قصاص نفس نجات یافت.

عصر بیست و هشتم دی سال ۱۳۹۴ خبر جنایتی هولناک در میان اهالی بولوار طبرسی شمالی مشهد پیچید و نیرو‌های انتظامی را به خیابان طبرسی ۳۸ کشاند زنی سپیدموی به همراه پسر جوانش و با وارد آمدن ضربات متعدد چاقو در یک منزل مسکونی به قتل رسیده بودند.

با گزارش این حادثه هولناک به قاضی ویژه قتل عمد، بلافاصله قاضی علی اکبر احمدی نژاد (قاضی وقت شعبه ۲۰۸ دادسرای عمومی و انقلاب مشهد) عازم محل وقوع جنایت شد و بدین ترتیب بررسی‌های قضایی درباره چگونگی قتل مادر و فرزند ادامه یافت.

به گزارش خراسان، تحقیقات مقدماتی و میدانی که تا نیمه شب به طول انجامید حکایت از آن داشت که دو عضو این خانواده توسط «بشیر احمد» (فرزند دیگر مقتول) به قتل رسیده‌اند و قاتل نیز از صحنه جنایت گریخته است. ادامه بررسی‌ها بیانگر آن بود که آثار ۱۶ ضربه چاقو بر پیکر پسر جوان و حدود چهار ضربه بر قفسه سینه مادر وی وجود دارد و مقتولان به طور ناگهانی غافلگیر شده‌اند!

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۶۲۶۷۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان