//
کدخبر: ۳۶۲۲۷۳ //
در آمریکا رخ داد؛

اعتراف پدر به قتل دختر ده ساله‌اش بعد از آزار‌های شیطانی!+عکس

پدر متجاوز که دخترش را به خاطر آزار‌های شیطانی به قتل رسانده بود توسط پلیس شناسایی و دستگیر شد

اعتراف پدر به قتل دختر ده ساله‌اش بعد از آزار‌های شیطانی!+عکس
به گزارش فرتاک نیوز،

تجاوز به دختر ۱۰ ساله توسط ناپدری در امریکا موج نگرانی‌ها را به وجود آورد. پدر روانی پس از تجاوز به دختر بچه او را کشت. این مرد بی رحم پس از تجاوز توسط پلیس آمریکا بازداشت شد. متهم که در سال ۲۰۱۸ اقدام به تجاوز و قتل دختر ۱۰ ساله اش زده بود پس از دستگیری در اعترافات خود گفت که پس از چندین بار تجاوز تصمیم به قتل گرفت تا راز هایش برای همیشه پنهان بماند و رسوایی به بار نیاید.

 اطلاعات پلیس حاکی از آن است که متهم دخترش را به پارک برده تا با دوستانش بازی کند، ولی پس از بازی در برنامه از قبل طراحی شده او را به قتل رسانده و جسدش را در یک چهارچرخ دستی در کنار جاده‌ای جنگلی رها کرده است.

دختر+ده+ساله

به گفته سخنگوی پلیس، مجرم پس از قتل با تلفن همراه دخترش با اداره پلی ستماس گرفت و مدعی شد که دخترش را خیلی ناگهانی در پارک گم کرده است، اما در نهایت با جست و جو‌های پلیس و تحقیقات گسترده در این پرونده پدر متجاوز به عنوان مظنون اصلی شناسایی و تحت بازجویی قرار گرفت.

او در بازجویی ابتدا منکر تجاوز و قتل دخترش شد، اما با بررسی نهایی در پرونده و گزارش پزشکی قانونی مبنی اثرات دی ان‌ای مردانه در بدن قربانی را تجاوز‌های پدر پلید به دخترش فاش و متهم به جنایت خود اعتراف کرد.

در حال حاضر با تشکیل پرونده متهم بدون قرار وثیقه راهی زندان شد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۶۲۲۷۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان