//
کدخبر: ۳۶۲۲۷۶ //

کشف راز قتل شهروند شیروانی بعد از ۱۹ سال

فرمانده انتظامی شیروان از کشف راز قتل شهروند شیروانی بعد از 19 سال در یک دورهمی شبانه و دستگیری قاتل و همدستش خبر داد. 

کشف راز قتل شهروند شیروانی بعد از 19 سال
به گزارش فرتاک نیوز،

به نقل از روابط عمومی نیروی انتظامی خراسان شمالی سرهنگ مجید یگانه پور اظهار کرد: در پی اعلام یک مورد فقدانی در سال 1382 در سطح شهرستان شیروان، موضوع به سرعت در آن زمان در دستور کار قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه متاسفانه علیرغم تلاش های شبانه روزی کارآگاهان پلیس آگاهی هیچ گونه مدرکی دال بر مشخص شدن وضعیت این فرد به دست نیامد، افزود: با پیگیری های مستمر پلیس در این رابطه فردی که با مفقودی ارتباط داشت مورد شناسایی قرار گرفت.

این مقام انتظامی با بیان اینکه در روند بازجویی های بعمل آمده، مشخص شد که فرد مفقودی با یکی از دوستانش در ارتباط بود، تصریح کرد: با بررسی های انجام شده در این رابطه مشخص می شود که فرد مفقود شده در سال 1382 به علت مشکلات شخصی که وجود داشت با یکی از دوستانش درگیر و به وسیله ضربات چاقو به قتل می رسد.

سرهنگ یگانه پور با اشاره به اینکه جسد مقتول توسط قاتل در یکی از روستاهای حوالی شهرستان شیروان و در زیر خاک پنهان می شود، تصریح کرد: متهم چند روز بعد از وقوع قتل به یکی از شهرستان های شمالی کشور عزیمت کرده و در آنجا ساکن و مشغول کار می شود.

این مقام انتظامی با بیان اینکه بعد از گذشت حدود 6 سال از این اتفاق، موضوع قتل توسط همدست قاتل در یک مهمانی شبانه بازگو شده و در نهایت در سال ۱۴۰۱، کارآگاهان مجرب پلیس آگاهی بعد از گذشت 19 سال پیگیری مداوم پرونده، راز این قتل را کشف کردند، یاد آور شد: در این پرونده قاتل و همدستش دستگیر و بعد از تکمیل تحقیقات برای انجام مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی و در نتیجه هر دو متهم راهی زندان شدند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۶۲۲۷۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان