//
کدخبر: ۳۶۱۷۶۴ //

تجاوز به دختر ۱۱ ساله و قتل چهار عضو خانواده/قاتل دوست مجازی مادر بود

مرد جوانی ملقب به قاتل خواب آلود ‌ به جرم تجاوز به دختری ۱۱ ساله و قتل ۴ تن از اعضای خانواده پای میز محاکمه قرار گرفت.

تجاوز به دختر 11 ساله و قتل چهار عضو خانواده/قاتل دوست مجازی مادر بود
به گزارش فرتاک نیوز،

دامین بندال ۳۱ ساله با مادر دختر ۱۱ ساله در فضای مجازی آشنا شده و در شب جنایت با او قرار ملاقاتی در خانه اش در  دربی شایر  انگلیس گذاشته است. قاتل پس از ورود و خوردن شام نیت شوم خود را اجرایی کرده است.

بنا بر اطلاعات پلیس اسکاتلندیارد متهم پس از خوردن شام با اعضای خانواده هنگامیکه هر ۴ قربانی اش در خواب بوده پس از تجاوز به دختر ۱۱ ساله خانواده، تک تک قربانیانش را به قتل رسانده و محل جنایت را خونسردانه ترک کرده است.

سخنگوی پلیس اسکاتلندیارد  استیو بنت ‌در این باره گفت: متهم پس از تجاوز و قتل ۳ عضو خانواده حتی به دوست خانوادگی دختر قربانی که کودکی ۱۲ ساله بوده رحم نکرده و برای پنهان ماندن جنایاتش او را نیز کشته است.

با کشف اجساد ۴ قربانی توسط ماموران پلیس، ماموران متهم را  دو روز پس از جنایت شناسایی و دستگیر کردند. ماموران پلیس می گویند لقب متهم را به دلیل خواب آلودگی و خونسردی اش در اداره پلیس انتخاب کرده اند.

گزارش های موجود نشان میدهد که قربانیان وی یک دختر ۱۱ ساله،‌ دوست خانوادگی دختری ۱۲ ساله،‌ برادر قربانی، پسری ۱۳ ساله و مادر ۳۵ ساله خانواده بوده اند که این مرد روانی با خونسردی شبانه و در خواب آنها را به قتل رسانده است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۶۱۷۶۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان