//
کدخبر: ۳۶۱۶۲۸ //

پسر ۸ ساله دایی قاتلش را لو داد / در خانه پدر بزرگ چه گذشت + عکس

پسر معتاد بدنبال اختلاف با پدرش او را دردرگیری کشت وبا خودرو ی پدرش پا به فرار گذاشت این متهم جوان چند ساعت بعد از فرار توسط کارآگاهان جنایی استان البرز شناسایی دستگیر شد.

پسر 8 ساله دایی قاتلش را لو داد / در خانه پدر بزرگ چه گذشت + عکس
به گزارش فرتاک نیوز،

 رسیدگی به این پرونده تکان دهنده از 30 تیرماه امسال در یکی از محله های کرج از زمانی شروع شد که پسر بچه 8ساله سراسیمه به خانه اشان رفت و گفت که دایی اش، پدربزرگش را با ضربه ای که به سرش زد او را بیهوش و بعد با طناب او را خفه کرده است.

پسر خردسال که پنهانی و اتفاقی با این صحنه دلخراش روبرو شده بود وقتی ماجرا به مادرش گفت آنها خودشان را به خانه پدر رساندند اما کسی در را باز نکرد.

 آنها باورنمی کردند که پسرشان چنین صحنه ای را دیده باشد بنابراین کمی صبر کردند بعد که دیدند اثری از پدرمیانسالشان نیست نگران شدند برای همین از روی در وارد خانه شدندآنها دقیقا اظهارات پسر بچه را مشاهده کرده اند و خیلی زود با اداره پلیس تماس گرفتند وقتی کارآگاهان به صحنه جنایت رسیدند با جسد روبرو شدند که طناب نسبتا کلفتی دور گردن مرد میانسال حلقه زده شده بود خیلی زود به دستور بازپرس کشیک قتل که خودش را به این صحنه رسانده بود جسد وی به پزشکی قانونی منتقل شد .

پسر بچه 8 ساله قاتل پدربزرگش را لو داد

تحقیقات پلیس باتوجه به اظهارات پسر بچه 8ساله نشان میداد که پسر خانواده که مدتی است اعتیاد به مواد مخدر دارد عامل قتل پدر بزرگ 60ساله است, در ادامه تحقیقات پلیس بود که متهم فراری در محدوده آبیک نظرآباد شناسایی و دستگیر شد.

سرهنگ محمد نادر بیگی رییس پلیس آگاهی استان البرز درباره این پرونده به خبرنگار رکنا گفت: براساس تحقیقات صورت گرفت این پسر جوان از وقتی اعتیاد داشته است با پدرش چندین بار درگیری داشتند طوریکه کارشان به کلانتری محل رسیده است.

متهم جوان پس از دستگیری و انتقال به اداره پلیس آگاهی لب به اعتراف گشود و قتل پدرش را اعتراف کرد و متهم به دستور قاضی دادسرای جنایی کرج به زندان منتقل شد تا در صف محاکمه قضایی قرار بگیرد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: رکنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۶۱۶۲۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان