//
کدخبر: ۳۶۱۶۲۲ //

اعترافات وحشتناک شوهر / قتل همسر با سنگ فرز

درگیری زن و شوهری معتاد با یکدیگر پایان تلخی داشت و به قتل زن به‌دست شوهرش منجر شد.

اعترافات وحشتناک شوهر / قتل همسر با سنگ فرز
به گزارش فرتاک نیوز،

چند روز قبل مأموران گشت کلانتری 19باغستان در اطراف بیمارستان البرز کرج جسد زنی را کشف کردند که بر اثر ضربات شدید و بریدگی‌های ناشی از برخورد جسم تیز جانش را از دست داده بود. شواهد نشان می‌داد که او در مکان دیگری به قتل رسیده و جسدش به اطراف بیمارستان منتقل شده است. در این شرایط تحقیقات برای رازگشایی از قتل او آغاز شد.

کارآگاهان پلیس پس از شناسایی هویت مقتول به تحقیق درباره زندگی خصوصی‌اش پرداختند و پی بردند که او پس از جدایی از همسر اولش با مرد دیگری ازدواج کرده که این مرد پس از کشف جسد یکباره ناپدید شده است. این موضوع احتمال دست داشتن او در این جنایت را تقویت می‌کرد. به این ترتیب در شرایطی که نام وی به‌عنوان تنها مظنون پرونده مطرح شده بود مأموران موفق شدند او را که در حاشیه شهر مخفی شده بود دستگیر کنند.

متهم وقتی تحت بازجویی قرار گرفت به قتل همسرش اعتراف کرد و گفت: من و همسرم هر دو به مواد‌مخدر اعتیاد داشتیم و روز حادثه به‌دلیل مشکلات شخصی با یکدیگر درگیر شدیم و او با چاقو به‌سوی من حمله کرد و من هم از خودم دفاع کردم که او مجروح شد و من هم او را به اطراف بیمارستان البرز رساندم تا توسط مردم به مرکز درمانی منتقل شود و خودم فرار کردم.

سرهنگ محمد نادربیگی، رئیس پلیس آگاهی استان البرز با اعلام این خبر گفت:‌ هم‌اکنون متهم در بازداشت به سر می‌برد و تحقیقات تکمیلی در این‌باره ادامه دارد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۶۱۶۲۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان