//
کدخبر: ۳۵۶۶۷۲ //

دستگیری اراذل و اوباش مسلح در آمل

فرمانده انتظامی شهرستان آمل از دستگیری 2 تن از اراذل و اوباشی که با تیراندازی و شرارت باعث اخلال در نظم و امنیت عمومی شهرستان شده بودند، خبر داد.

دستگیری اراذل و اوباش مسلح در آمل
به گزارش فرتاک نیوز،

به گزارش پایگاه خبری پلیس، علی داداش تبار در تشریح جزئیات این خبر گفت: در پی شرارت و ایجاد رعب و وحشت توسط 2 نفر از اراذل و اوباش سابقه دار که با تیراندازی باعث اخلال در نظم عمومی شده بودند، موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

داداش تبار افزود: با توجه به متواری بودن و اختفای متهمان در نهایت با اقدامات فنی و اطلاعاتی ماموران پلیس امنیت عمومی این شهرستان، مخفیگاه آنان در یکی از روستاهای شهرستان همجوار شناسایی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان آمل تصریح کرد: با توجه به مسلح بودن متهمان به سلاح سرد و گرم، ضمن مقاومت به سَمت پلیس حمله ور شدند که ماموران در یک اقدام غافلگیرانه با واکنش سریع و مقتدرانه، متهمان شرور را زمین گیر کردند.

وی ادامه داد: در بازرسی از مخفیگاه متهمان، 2 قبضه سلاح شکاری غیرمجاز و یک قبضه سلاح سرد (قمه) کشف شد.

داداش تبار با اشاره به اشراف اطلاعاتی پلیس، گفت: تمامی فعالیت ها و اقدامات افراد شرور و اراذل و اوباش به صورت مداوم رصد می شود و در صورت ارتکاب هرگونه تخلف و جرمی علیه امنیت و آرامش شهروندان در چهارچوب قوانین و مقررات که خط قرمز پلیس است با قاطعیت با آنان برخورد خواهد کرد.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۵۶۶۷۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان