//
کدخبر: ۳۵۲۵۳۶ //

‍ دستگیری ۶ تن از اشرار و اراذل و اوباش در کرمانشاه

معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان از دستگیری 6 تن از اراذل و اوباش شهر کرمانشاه که با درگیری، تخریب و ایجاد راهبندان موجب اخلال در نظم عمومی شده بودند، خبر داد.

‍ دستگیری ۶ تن از اشرار و اراذل و اوباش در کرمانشاه
به گزارش فرتاک نیوز،

سرهنگ "محمدرضا آمویی" اظهار داشت: پس از اعلام مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر یک مورد نزاع دسته جمعی در خیابان چهل متری مطهری، ماموران انتظامی به سرعت در محل حاضر شدند.

وی ادامه داد: ماموران یگان امداد شهرستان کرمانشاه پس از حضور در محل درگیری مشاهده کردند تعدادی از اراذل و اوباش با در دست داشتن شمشیر، قمه و چوب ضمن عربده کشی باهم درگیر و علاوه بر راهبندان موجب ترس و وحشت مردم و اخلال در نظم عمومی شده‌اند.

سرهنگ آمویی تصریح کرد: اشرار قمه به دست در ادامه اقدامات مجرمانه خود شیشه های چند نمایشگاه خودرو و یک دستگاه پراید را نیز تخریب و قصد آسیب وارد کردن به خودروها و مغازه های دیگر را نیز داشتند.

معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه یادآور شد: ماموران انتظامی با مشاهده این صحنه به سرعت وارد عمل شده و در عملیاتی ضربتی با اقتدار 6 تن از عاملان اصلی این درگیری که هر لحظه بر شدت آن افزوده می شد را دستگیر و خلع سلاح کردند.

وی با اشاره به جمع آوری تعدادی شمشیر، قمه و چوب از اراذل و اوباش، گفت: افراد دستگیر شده پس از تشکیل پرونده برای صدور احکام لازم تحویل مراجع قضائی شدند.

سرهنگ آمویی در پایان از قاطعیت برخورد پلیس با مخلان نظم و امنیت عمومی و اشراری خبر داد که اقدام به رفتارهای هنجارشکنانه و ایجاد رعب و وحشت در جامعه می کنند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۵۲۵۳۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان