//
کدخبر: ۳۵۵۲۲۰ //

واژگونی خودرو در محور هراز ۳ کشته برجا گذاشت

فرتاک نیوز/ رئیس پلیس راه استان مازندران از واژگونی خودروی تویوتا «رافور» در محور هراز خبر داد و گفت: متاسفانه در این حادثه 3 سرنشین خودرو در دم جان خود را از دست دادند.

 واژگونی خودرو در محور هراز 3 کشته برجا گذاشت
به گزارش فرتاک نیوز،

به گزارش پایگاه خبری پلیس، یدالله جهان تاب با اعلام این خبر اظهار کرد: برابر اعلام مرکز فوریت های پلیسی مبنی بر واژگونی یک دستگاه خودروی تویوتا رافور در محور هراز، ماموران پلیس راه و انتظامی و یگان های امدادی به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: پس از حضور ماموران و در بررسی صحنه مشخص شد، متأسفانه در این حادثه 3 نفر از سرنشینان خودرو سواری تویوتا رافور (همسر، دختر و داماد) خانواده به علت شدت جراحت در دم فوت و راننده (پدر خانواده) مصدوم و به مرکز دمانی منتقل شد.

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان مازندران تصریح کرد: علت تامه وقوع این حادثه تلخ توسط کارشناسان تصادفات پلیس راه، ناتوانی راننده در کنترل وسیله نقلیه به علت خستگی و خواب آلودگی عنوان شده است.

جهان تاب در خاتمه به شهروندان توصیه کرد: ضمن خودداری از رانندگی در حالت خستگی و خواب آلودگی و رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی، با سرعت مطمئنه رانندگی کنند تا از بروز حوادث جاده ای پیشگیری شود.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۵۵۲۲۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان