//
کدخبر: ۳۴۲۵۴۴ //

هشدار به بازنشستگان درخصوص دریافت پیامک‌های مربوط به واریز عیدی

مدیرکل سازمان تامین اجتماعی نسبت به دریافت پیامک‌هایی توسط افراد کلاهبردار و با شماره‌های ناشناس در خصوص پرداخت عیدی هشدار داد و از بازنشستگان و مستمری‌بگیران خواست که به این پیامک‌ها توجهی نکنند.

هشدار به بازنشستگان درخصوص دریافت پیامک‌های مربوط به واریز عیدی
به گزارش فرتاک نیوز،

 سید محمد مرعشی، مدیرکل سازمان تامین اجتماعی خوزستان در خصوص انتشار پیامک‌های جعلی اظهار کرد: به‌تازگی پیامک‌هایی توسط افراد کلاهبردار با شماره‌های ناشناس و به نام سازمان تامین اجتماعی برای مستمری‌بگیران و بازنشستگان در خصوص پرداخت عیدی ارسال می‌شود.

وی افزود: "یک میلیون و ۶۰۰ هزار تومان عیدی مستمری‌بگیران" ، "‌۴۰۰ هزار تومان عیدی عائله‌مندی" ، "۱۵۰ هزار تومان عیدی اولاد" ، "همان عیدی یک میلیون و ۶۰۰ هزار تومانی واریز می‌شود" مبلغ واریزی در سایت تامین اجتماعی قابل رویت است" و "زمان واریز عیدی از ۱۵ تا ۱۷ اسفندماه خواهد بود" از پیامک‌هایی است که برای مستمری‌بگیران و بازنشستگان به همراه لینکی ارسال می‌شود که تقاضای وارد شدن به لینک را دارند.

مدیرکل سازمان تامین اجتماعی خوزستان تاکید کرد: بازنشستگان و مستمری‌بگیران تامین اجتماعی به پیامک‌های مذکور توجهی نکنند و از باز کردن لینک‌های موردنظر خودداری کنند.

وی بیان کرد: مردم مراقب باشند و برای جلوگیری از تبعات بعدی وارد لینک‌های مذکور نشوند و مستمری‌بگیران و بازنشستگان در صورت هرگونه ابهامی در خصوص پرداختی‌های خود با شماره تلفن ۱۴۲۰ سازمان تامین اجتماعی تماس گرفته و سؤالات خود را از این طریق مطرح کنند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۴۲۵۴۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان