//
کدخبر: ۳۳۸۲۱۴ //

فرار مرگبار سارق سابقه دار از طبقه سوم خانه اش/جریان چه بود؟

متهم تحت تعقیب در هنگام دستگیری از طبقه سوم یک ساختمان به بیرون پرید و جان خود را از دست داد.

فرار مرگبار سارق سابقه دار از طبقه سوم خانه اش/جریان چه بود؟
به گزارش فرتاک نیوز،

سقوط متهم در تهران رخ داد.در جریان سقوط متهم مرد میانسال به کام مرگ فرو رفت.قبل از سقوط متهم او تحت تعقیب بود.سقوط متهم در جریان تعقیب و گریز بود. سقوط متهم از طبقه سوم رخ داد.

ساعت 15:15 دقیقه عصر روز 21 دی ماه امسال ماموران اداره آگاهی در عملیات دستگیری دو متهم با در دست داشتن حکم ورود به منزل، به خانه آنها مقابل خانه شان رفتند.

متهمان تحت تعقیب که یک مرد میانسال و دامادش بودند که اتهامشان اقدام به کلاهبرداری،سرقت گوشی و سرقت قطعات خودرو بود و بعد از ثبت چندین فقره شکایت،شناسایی شده بودند.

ماموران پلیس آگاهی با در دست داشتن حکم ورود به منزل وارد خانه آنها واقع در طبقه سوم یک آپارتمان در محله فلاح شدند و مرد میانسال زمانی که با ماموران مواجه شد اقدام به فرار کرد.او به همین منظور سعی کرد از پنجره خانه شان خارج شده و راه فراری به بیرون از خانه پیدا کند اما ناگهان از ارتفاع سقوط کرد و پرتاب او از طبقه سوم منجر به جراحات عمیق  و آسیب بدنی شدید او شد.

متهم برای درمان توسط امدادگران اورژانس به بیمارستان منتقل شد اما علی رغم تلاش کادر درمان ظهر یکشنبه 26 دی ماه به دلیل شدت صدمه وارد شده جان خود را از دست داد.

بلافاصله موضوع حادثه در دستور کار حبیب اله صادقی بازپرس ویژه قتل تهران قرار گرفت ورسیدگی به علت فوت در دستور کار قضایی قرار گرفت.

مشخص شد زمانی که ماموران آگاهی وارد منزل متهم شده بودند به دلیل اینکه داماد و دختر او در قسمت پذیرایی خانه نشسته بودند ابتدا اقدام به دستگیری داماد این فرد کردند که در همین زمان متهم قصد فرار از پنجره اتاق خواب را داشت که منجر به سقوط و در نهایت مرگ او شد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۳۸۲۱۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان