//
کدخبر: ۳۱۱۰۴۳ //

سارق اموال مهدکودک‌های بجنورد دستگیر شد

جانشین فرمانده انتظامی استان از دستگیری سارق سابقه‌دار با هشت فقره سرقت از مهدکودک‌های سطح شهر بجنورد و کشف اموال مسروقه به ارزش پنج میلیارد ریال در این شهرستان خبر داد.

سارق اموال مهدکودک‌های بجنورد دستگیر شد
به گزارش فرتاک نیوز،

سرهنگ محمد غلامی در گفت و گو با خبرنگار اظهار کرد: در پی اعلام چندین فقره سرقت از مهدکودک‌های سطح شهرستان بجنورد، بلافاصله موضوع با جدیت در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه سارق یا سارقان با تخریب درب ورودی مهدکودک‌ها وارد ساختمان شده و اقدام به سرقت اموال اداری از جمله پرینتر، رایانه و ... می‌کردند، افزود: با تلاش مستمر و اقدامات فنی و اطلاعاتی کارآگاهان، سارق شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر شد.

جانشین فرمانده انتظامی استان بابیان اینکه متهم در تحقیقات به‌عمل‌آمده به هشت فقره سرقت از مهدکودک‌های سطح شهر بجنورد اعتراف کرد، یادآور شد: با تلاشی که در این رابطه صورت گرفت اموال مسروقه توسط کارآگاهان در شهرستان مانه و سملقان کشف و تحویل مالباخته شد.

این مقام انتظامی بابیان اینکه با بررسی‌های انجام‌شده ارزش اموال مسروقه پنج میلیارد ریال برآورد شده است، خاطرنشان کرد: در نهایت متهم بعد از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی و با صدور قرار مناسب راهی زندان شد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۱۱۰۴۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان