//
کدخبر: ۳۲۶۹۲۱ //

سرقت از منزل به بهانه خواستگاری

رئیس پایگاه چهارم پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری سارق منزلی خبر داد که بهانه خواستگاری از شاکی، کلیه اموال وی را سرقت کرده بود.

سرقت از منزل به بهانه خواستگاری
به گزارش فرتاک نیوز،

سرهنگ کارآگاه "سعید مجیدی" بیان داشت: در پی دریافت پرونده ای با موضوع سرقت از منزل توسط خواستگار خانم جوانی،  بررسی موضوع در اختیار تیمی از کارآگاهان پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران قرار گرفت.
وی عنوان کرد: شاکی در پی جویی ها پلیسی، عنوان کرد بیست و یکم خرداد ماه به خارج از کشور سفر کرده و سیزدهم تیر ماه در پی تماس مدیر ساختمان محل سکونتش متوجه شده است فردی که چندی پیش به بهانه ازدواج با او آشنا شده به همراه چند کارگر و کامیون حمل اثاثیه به منزل وی مراجعه و کلیه اسباب و اثاثیه را به همراه طلا و جواهرات و غیره جمعاً به ارزش تقریبی 15 میلیارد ریال  را برده و علی رغم مداخله اهالی و حضور چند تن از بستگان مال باخته، متهم مدعی شده است که مال باخته همسر موقت ایشان است و اموال متعلق به خودش بوده  و در نهایت کلیه اموال مال باخته را جابجا کرده است.

رئیس پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران با اشاره به اینکه در تحقیقات محلی، تصویری از متهم به همراه مشخصات خودروی کامیون  به دست آمد، ابراز داشت: با شناسایی راننده کامیون و هویت واقعی متهم، مشخص شد متهم کلیه اموال مال باخته را به ساختمانی نوساز و بدون سکنه در فاز 8 شهرستان پردیس انتقال داده است.

این مقام انتظامی تصریح کرد: پس از همگاهنگی های قضائی متهم در مخفیگاهش دستگیر و در بررسی های بیشتر اموال سرقتی کشف و در اختیار مال باخته قرار گرفت.

سرهنگ مجیدی در انتها خاطر نشان کرد: متهم پس از سیر مراحل قانونی و تکمیل تحقیقات پلیسی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت.

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۲۶۹۲۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان