//
کدخبر: ۳۲۶۵۸۲ //

خونسردترین زن و شوهر تهرانی و سرقت های میلیونی!

این زوج جوان برای تامین هزینه های اعتیادشان به راحتی از خانه های مردم دزدی می کردند.

خونسردترین زن و شوهر تهرانی و سرقت های میلیونی!
به گزارش فرتاک نیوز،

زوج جوان که اعتیاد به مواد مخدر دارند با خونسردی وارد ساختمان ها شده و دست به سرقت میلیونی از خانه ها می زدند.سرهنگ محمدباقر قدم زاده سرکلانتر هشتم پلیس پیشگیری تهران به رکنا گفت: چندی قبل ماموران کلانتری 108 نواب در جریان سرقت میلیونی از یک خانه در منطقه نواب قرار گرفتند و تیمی از ماموران برای دستگیری عاملان این سرقت میلیونی وارد عمل شدند.

وی افزود: ماموران در تحقیقات ابتدایی و بررسی دوربین های مداربسته پی بردند که زوج جوانی با خونسردی وارد ساختمان شده و پس از تخریب قفل در خانه اقدام به سرقت 600 میلیون تومان وسایل با ارزش و طلا از داخل خانه می کنند.

سرهنگ قدم زاده ادامه داد: تیم پلیسی با اقدامات پلیسی خیلی زود موفق به شناسایی زوج جوان شدند و در کمتر از 12 ساعت این زوج جوان در مخفیگاهشان دستگیر و وسایل سرقتی از داخل خانه شان کشف و در ادامه مالخر این باند دو نفره نیز دستگیر شد.

سرکلانتر هشتم پلیس پیشگیری تهران اظهار داشت: این زوج سارق با توجه اینکه به هر 2 به محل سرقت مراجعه می کردند در صورت مشاهده اهالی ساختمان کسی به آنها شک نمی کرد و به راحتی پس از ورود به ساختمان ها اقدام به تخریب قفل در ورودی خانه ها کرده و دست به سرقت می زدند.

سرقت زوج معتاد در جنوب تهران

وی افزود: زوج جوان اعتیاد به مواد مخدر داشته و انگیزه شان برای سرقت، تامین هزینه های اعتیادشان است که متهمان برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شدند.

سرهنگ قدم زاده در پایان گفت: شهروندان توجه داشته باشند در صورت مشاهده افراد مشکوک حتی به صورت زن و شوهر ماجرا را به پلیس گزارش دهند چون به تازگی سارقان برای فریب اهالی ساختمان ها پر جمعیت به صورت زن و شوهری دست به کار می شوند تا کسی به آنها شک نکند.

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۲۶۵۸۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان