//
کدخبر: ۳۲۱۷۵۲ //

بیماری عجیب عروس خانم/مراسم ازدواج به تاخیر افتاد!

یک زن جوان به دلیل بیماری خاص خود مجبور به کنسل کردن مراسم عروسی اش شد.

بیماری عجیب عروس خانم/مراسم ازدواج به تاخیر افتاد!
به گزارش فرتاک نیوز،

عروس جوان روز عروسی اش همه را شوکه کرد. این عروس جوان یک بیماری خاص دارد. برای درمان بیماری عروس مجبور شد مراسم عروسی را لغو کند. این عروس برای درمان خود در حال جمع آوری بودجه است. در ادامه جزئیات این اتفاق را برای عروس جوان بخوانید.

کایوا لوکمل زن جوان۳۰ ساله به دلیل بیماری عجیبی که دارد، مجبور شد عروسی‌اش با نامزدش آرتور بکاسیلما ۳۵ ساله که راننده کامیون است را به تعویق انداخته تا به درمان خود برسد.

عروس انگلیسی ازدواجش را به تاخیر انداخت

عروس انگلیسی به دلیل ابتلا به یک بیماری نادر که در آن مدام احساس می‌کند در حال غرق شدن است عروسی خود را به تعویق انداخته و امیدوار است که سرانجام بتواند پس از گذراندن دوره درمان و بهبودی، ازدواج کند.

بیماری عروس

کایوا لوکمل ۳۰ ساله، ده سالی می‌شود که از این بیماری رنج می‌برد و علائمی از جمله سرگیجه و سبکی سر را تجربه کرده است، حال بعد از گذشت این همه مدت به دنبال یافتن درمان خود در ایالات متحده آمریکاست. او پس از مراجعه به پزشک و تشخیص عدم ثبات دهانه رحم که شامل حرکت بیش از حد بین جمجمه و دو مهره فوقانی می‌شود، در حال جمع آوری بودجه برای درمان است.

عروس بیمار سعی می کند مثبت بماند

کایوا به دلیل شرایطش مجبور شد عروسی خود را در ژوئن ۲۰۲۰ با نامزدش آرتور بکاسیلما ۳۵ ساله که راننده کامیون است، لغو کند. کایوا می‌گوید: آزاردهنده‌ترین چیز این است که نتوانم با عشق زندگی ام ازدواج کنم و در حالی که من سعی می‌کنم مثبت بمانم، وضعیت به این معنی است که به سختی می‌توانم حرکت کنم.

خانم Kaiva در آوریل ۲۰۱۱ دچار سرگیجه و خستگی زیاد شد، اما پزشکان نتوانستند مشکل را حدس بزنند، همچنین در سال ۲۰۱۸ او احساس خفگی و غرق شدن می‌کرد که در ملاقات مجدد با پزشک در بیمارستان شهر پیتربورو در اکتبر ۲۰۱۹، تجمع مایعات در مغز وی منجر به تعویق برنامه‌های عروسی شد.

مشکلات سلامت برای عروس انگلیسی

پس از مشاوره آنلاین، یک متخصص تشخیص داد که وی دارای بی ثباتی مهره‌های گردنی است که باعث ایجاد مهره‌ای در ستون فقرات شده که مانع انتقال مایع از مغز می‌شود و همچنین سبب ایجاد فشار بر اعصاب اطراف می‌شود. از آنجا که هزینه درمان ۴۰ هزار پوند (۵۰ هزار دلار) خواهد بود، Kaiva صفحه‌ای را در Go Find Me برای جمع آوری کمک‌های مالی راه اندازی کرده است.

به هر حال دوستان و نزدیکان او امیدوارند که کایوا بتواند اواخر این ماه برای درمان این بیماری عجیب به فلوریدا سفر کند و در صورت بهبود، بتواند سال آینده ازدواج کند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۲۱۷۵۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان