//
کدخبر: ۳۲۱۴۷۶ //

قتل پر ابهام برای ارثیه میلیاردی+جزئیات

دو خواهر با شکایت عروس خانواده به اتهام قتل عمد برادرشان در جریان اختلاف بر سر ارثیه 50 میلیارد تومانی تحت تعقیب قضایی قرار گرفتند.

قتل پر ابهام برای ارثیه میلیاردی+جزئیات
به گزارش فرتاک نیوز،

عروس تهرانی از 2 خواهر شوهرش به اتهام قتل شکایت کرد. اوایل هفته گذشته زن میانسالی در شعبه چهارم بازپرسی  دادسرای جنایی تهران  از دو خواهر شوهرش به اتهام نقش داشتن در ماجرای مرگ شوهر خود به قصد تصاحب ارثیه شکایت کرد.

به گزارش رکنا، در ادامه پرونده به پلیس آگاهی ارسال و از شاکی تحقیق شد که او گفت: شوهرم به شیشه اعتیاد داشت و ترک نمی‌کرد. پدرشوهرم فوت شده و از او مغازه‌ای در امیریه تهران به ارزش 50 میلیارد تومان برای او و خواهرانش ارث رسیده بود. شوهرم در زیر زمین آنجا زندگی می‌کرد.

قتل برادر برای رسیدن به ارثیه پدری

دو خواهرش می‌گفتند مغازه را بفروشد تا سهم آنها و خواهر دیگرشان که در اروپا بود را بپردازد اما شوهرم موافقت نمی‌کرد. چندروزی از شوهرم خبر نداشتم تا این‌که از بیمارستان فردی به من زنگ زد و گفت شوهرم مرده و باید برای تحویل جسد برویم. به بیمارستان رفتم که به من گفتند شوهرم را از کمپ به بیمارستان آورده بودند. اکنون از دو خواهر همسرم شکایت دارم، چرا که آنها نقشه قتل شوهرم را اجرا کردند تا زودتر با فروش مغازه سهم ارثیه‌شان را بگیرند.

 در ادامه کارکنان کمپ به پلیس آگاهی احضار شدند و در تحقیقات از آنها معلوم شد، خواهران مرد فوت‌شده به کمپ زنگ زده و گفته بودند برادرشان فرد خطرناکی است، اثاثیه خانه را برای خرید مواد می‌فروشد و قصد کشتن اعضای خانواده را داشته و اگر او درکمپ بستری نشود، این بار همه را خواهد کشت. حتی دستور داده بودند اگر مقاومت کرد شکنجه‌اش دهند. کارکنان کمپ نیز به زور مرد معتاد را به کمپ  بردند که روز سوم حالش بد شده و زمان انتقال به بیمارستان فوت کرده است.

دو خواهر مرد فوت احضار شدند که یکی از آنها مدعی شد: «با برادرم سر فروختن مغازه 50 میلیارد تومانی ارثیه پدری‌مان اختلاف و درگیری شدید داشتیم. خواهرم از مسؤولان کمپ خواست به زیرزمین مغازه که محل زندگی برادر معتادمان بود بیایند و او را با خودشان به کمپ ببرند تا ما هم دنبال مشتری برای فروش مغازه باشیم و سهم‌مان را بگیریم.» در ادامه ماموران به مغازه ارثیه‌ای رفتند و دوربین‌های آنجا را بازبینی کردند، معلوم شد دو خواهر آنجا بودند و با دستور یکی از آنها که می‌گفته شکنجه‌اش دهید، مرد معتاد را به کمپ برده‌اند.

حبیب ا...صادقی، بازپرس شعبه چهارم  دادسرای جنایی تهران با تایید این خبر گفت: «با توجه به شواهد به دست آمد تحقیقات از دو خواهر مرد فوت‌شده ادامه پیدا کرد. قرار است پزشکی قانونی با آزمایش‌های دقیق علت مرگ را مشخص کند.»

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۲۱۴۷۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان