//
کدخبر: ۳۱۳۱۴۷ //

مرد متجاوز به سزای اعمالش رسید / این زن با دندانش آلت تناسلی او را از بیخ کند+عکس

این زن که در خیابان مورد حمله ی مردی متجاوز قرار گرفته بود آلت تناسلی او را با دندانش کند !

مرد متجاوز به سزای اعمالش رسید / این زن با دندانش آلت تناسلی او را از بیخ کند+عکس

این زن که در خیابان مورد حمله ی مردی متجاوز قرار گرفته بود آلت تناسلی او را با دندانش کند ! این زن مرد شیطان صفت را با دندان هایش عقیم کرد. این زن جوان با دفاع از خودش در هنگامی که مورد تجاوز از جانب مردی غریبه قرار گرفت ,آلت تناسلی مرد متجاوز را اخته کرد.

این مرد متجاوز به نام فرنیندا مانیلا 28 ساله از روی DNA که خانم آدل فراهم کرده بود هویت سازی شد و سرانجام توسط پلیس دستگیر شد.

GewkeLXqRvGc

مادر 29 ساله ای که مورد تجاوز قرار گرفته بود در برنامه زنده تلویزیونی حضور پیدا کرد. او در این برنامه رو به مجریان گفت: او به طرز وحشیانه ای به سمتم یورش برد و من تلاش کردم تا با دندان قسمتی از بدن متجاوز را جدا کنم و به این ترتیب می توانستم اثبات کنم این رابطه به هیچ عنوان مورد رضایت من نبوده است و تجاوز محسوب می شود.

وی افزود: من تلاش کردم تا موجب درد بسیاری برای او شوم و تا آنجایی که ممکن است این مرد شیطانی را از خود دور کرده و بتوانم فرار کنم.

آدل می گوید او در حال رفتن به خانه اش از یک مطب دکتر بود که مرد غریبه به سمتش دوید و او را به طرف دیوار پرت کرد.

طبق گفته آدل این حمله بی شرمانه نزدیک غروب و در ساعت 5 عصر رخ داد. او در ادامه بیان کرد ،زمانی که مرد متجاوز خیلی به او نزدیک شد وی با دندان هایش قسمتی از بدن آن مرد را جدا کرد و سپس ناخن هایش را در چشم ها و پوست او کشید و تلاش کرد تا DNA بیشتری در زیر ناخن هایش برای اثبات این تجاوز و هویت متجاوز جمع آوری کند.

آدل در حالی که قسمتی از گوشت بدن او را در دهانش نگه داشته بود تا خانه اش دوید و اولین کاری که قبل از گفتن این حمله وحشتناک به همسرش انجام داد به سرعت با پلیس تماس گرفت.

او خطاب به بینندگان تلویزیون گفت: 10 سال پیش بعد از اولین تجاوز من آشفته بودم چرا که دختری ساده ، بی تجربه و جوان بودم و نتوانستم به پلیس اثبات کنم که این مرد به من تجاوز کرده است چرا که مدارک کافی برای اثبات آن وجود نداشت.

مانیلا هفته گذشته در دادگاه برای چند فقره تجاوز جنسی محکوم شد و به دلیل مشکلات روانی این متهم ، او طبق دستور قاضی به یک بیمارستان روانی حفاظت شده فرستاده شد

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۱۳۱۴۷ //
ارسال نظر
 
  • ناشناس

    خوبه که تو ایران نبوده وگرنه اول باید دی ه اون متجاوز پرداخت می کرد.....

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان