//
کدخبر: ۳۱۲۵۹۴ //

راز گم شدن پسرجوان دلیجانی با دستگیری قاتلش آشکار شد

فرمانده انتظامی شهرستان دلیجان گفت: راز گم پسر ۲۳ ساله دلیجانی با دستگیری اعضای یک خانواده و اعترافشان به قتل وی توسط پدر خانواده آشکار شد.

راز گم شدن پسرجوان دلیجانی با دستگیری قاتلش آشکار شد
به گزارش فرتاک نیوز،

سرهنگ «مجتبی جمالی» توضیح داد: چهارم اردیبهشت ماه سال جاری گزارشی از مفقود شدن پسر جوانی از سوی خانواده به پلیس شهرستان اعلام شد و پس از هماهنگی با دستگاه قضایی، تحقیقات لازم برای یافتن او آغاز شد.
وی تصریح کرد: با پیگیری انجام شده و در تحقیقات به عمل آمده، اطلاعاتی از اختلافات این پسر جوان با خانواده‌ای که او قصد ازدواج با دختر آنان را داشت، به دست آمد.
فرمانده انتظامی شهرستان دلیجان اظهار داشت: در بررسی تخصصی کارآگاهان پلیس شهرستان و همکاری کارآگاهان پلیس استان، مشخص شد که در روز فقدان مقتول، خانواده دختر با او ملاقات داشته و همسایه‌ها نیز در آن روز متوجه درگیری مشکوک در پارکینگ منزلشان شده بودند.
سرهنگ جمالی خاطرنشان کرد: با تکمیل تحقیقات پلیس و به دست آمدن مدارک و دلایل لازم در نقش داشتن اعضای خانواده در گم شدن مقتول با هماهنگی صورت گرفته  با مرجع قضایی اعضای این خانواده دستگیر شدند و  بازجویی‌ کارآگاهان پلیس از آنان آغاز شد.
وی افزود: در نهایت، اعضای این خانواده به قتل این پسر جوان به‌دلیل رفتار غیر از شئونات اخلاقی از سوی پدر خانواده اعتراف کردند و مشخص شد که مقتول با دعوت آنان به محل زندگیشان مراجعه کرده و با برنامه‌ریزی انجام شده پدر خانواده، او را در پارکینگ منزل به قتل رسانیده و جسد متوفی را در بیابان خاک کرده است.
این مقام انتظامی تصریح کرد: جسد متوفی از بیابان‌های اطراف شهرستان کشف شد و در این خصوص پرونده‌ای تشکیل و به همراه متهمان برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی ارسال شد.

دستگیری شکارچیان غیر مجاز در منطقه شکار ممنوع خمین
فرمانده انتظامی شهرستان خمین گفت: سه شکارچی غیر مجاز در عملیات ماموران انتظامی این شهرستان در یکی از مناطق شکار ممنوع خمین دستگیر شدند.
سرهنگ «بهزاد فکوری» گفت: ماموران انتظامی بخش کمره شهرستان خمین در تحقیقاتی از حضور سه نفرشکارچی غیرمجاز با یک دستگاه خودروی سواری در یکی از مناطق شکار ممنوع این شهرستان مطلع شدند.
وی اظهار داشت: با همکار اهالی و حضور گشت انتظامی بخش کمره شهرستان خمین در منطقه حفاظت شد،ه خودروی شکارچیان شناسایی و در اقدام به موقع ماموران انتظامی متوقف شد.
فرمانده انتظامی شهرستان خمین با اشاره به کشف یک قبضه سلاح جنگی و یک گلوله ، شماری مهمات مربوط به شکار و سه دستگاه دوربین شکاری در بازرسی از خودروی توقیفی تصریح کرد: هر ۳ متهم نیز در این عملیات دستگیر شدند.
سرهنگ  فکوری با بیان این که متهمان برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند،گفت : مردم در صورت مشاهده موارد مشکوک موضوع را در اسرع وقت از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع رسانی کنند تا نسبت به شناسایی و دستگیری مجرمان اقدام شود.

کشف ۱۰ کیلوگرم تریاک درعملیات پلیس دلیجان

فرمانده انتظامی شهرستان دلیجان گقت: این نیرو  ۱۰ کیلو گرم تریاک را در عملیات پلیس شهرستان کشف کرده و در این رابطه یک قاچاقچی مواد مخدر دستگیر شد.
سرهنگ «مجتبی جمالی» گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان، در تحقیقاتی از انتقال و جاسازی مقادیری قابل توجهی مواد مخدر از سوی یک قاچاقچی عمده مواد مخدر مطلع شده و برنامه ریزی عملیاتی لازم را برای شناسایی و دستگیری وی آغاز کردند.
وی اظهار داشت: با آغاز تحقیقات تخصصی مأموران پلیس، فرد مورد نظر شناسایی و مشخص شد که با یک دستگاه خودروی سواری در حال انتقال مواد مخدر از یکی از استان های جنوبی به مرکز کشور است.
فرمانده انتظامی شهرستان دلیجان خاطر نشان کرد: خودروی قاچاقچی شناسایی و در عملیاتی غافلگیرانه در یکی از محورهای مواصلاتی این شهرستان متوقف شد.
وی با اشاره به دستگیری متهم بیان داشت: در بازرسی از خودروی این فرد، مقدار ۱۰ کیلوگرم تریاک که به طرز ماهرانه ای در خودرو جاساز شده بود، کشف شد.
این مقام انتظامی  افزود: متهم دستگیر شده در این عملیات پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضایی معرفی شد.

خمین و دلیجان از شهرستان‌های ۱۲گانه استان مرکزی هستند که در منطقه جنوبی استان قرار دارند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۱۲۵۹۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان