//
کدخبر: ۳۰۷۴۷۴ //

به قتل رساندن پدر ۵ سال بعد از قتل مادر

پسری 5سال قبل مادرش را به قتل رساند و به قصاص محکوم شد، اما با رضایت خانواده‌اش از مرگ گریخت و از زندان آزاد شد، اما حالا و با پیدا شدن جسد پدرش در خانه، بار دیگر با اتهام قتل روبه‌رو شده است.

به قتل رساندن پدر 5 سال بعد از قتل مادر
به گزارش فرتاک نیوز،

، عصر سه‌شنبه ساکنان ساختمانی مسکونی در شرق تهران با پلیس تماس گرفتند و اعلام کردند که از آپارتمان طبقه چهارم بوی بدی به مشام می‌رسد. آنها می‌گفتند که بوی تعفن در تمام ساختمان پیچیده و هرچه زنگ واحد 4را می‌زنند کسی جوابشان را نمی‌دهد. به‌گفته همسایه‌ها در طبقه چهارم مرد میانسالی زندگی می‌کرد که آنها احتمال می‌دهند با توجه به اینکه چند روزی از او خبری نیست و بوی تعفن در تمام ساختمان پیچیده، بلایی بر سرش آمده است.

صحنه جرم عجیب
پس از این تماس، مأموران کلانتری 127نارمک خود را به طبقه چهارم رساندند. آنها اما هرچه زنگ زدند کسی جوابی نداد و با دستور قضایی در خانه را باز کردند و قدم در آپارتمان گذاشتند. مأموران به محض ورود با خانه‌ای به هم ریخته روبه‌رو شدند که بوی تعفن، تمام فضای آنجا را پر کرده بود. آنها به جست‌و‌جو پرداختند و در یکی از اتاق‌ها با پسری جوان روبه‌رو شدند که در بستر خواب بود. او با دیدن مأموران از خواب بیدار شد و با تعجب علت حضور پلیس را در خانه پرسید. مأموران از او دلیل به هم ریختگی خانه و بوی تعفن را پرسیدند که او اظهار بی‌اطلاعی کرد. با این حال مأموران به جست‌و‌جوی خود ادامه دادند تا اینکه در اتاق خواب دیگر جسد مردی را زیر رختخواب‌ها و انبوهی از لباس‌ها پیدا کردند. به این ترتیب منشأ بوی تعفن مشخص شد و مأموران ماجرا را به قاضی مصطفی واحدی، کشیک جنایی تهران اطلاع دادند. با دستور وی تیم تشخیص هویت در محل حادثه حضور یافتند و تحقیقات در این خصوص آغاز شد. به‌گفته پزشکی قانونی که در صحنه جرم حضور داشت، حدود 5روز از مرگ قربانی می‌گذشت. متوفی 65ساله و صاحب آپارتمان بود که برخی از همسایه‌ها می‌گفتند به تنهایی در آنجا زندگی می‌کرده و برخی دیگر می‌گفتند با پسرش. پسر 38ساله او که هنگام ورود مأموران در اتاق دیگری خواب بود و رفتارهای عجیبی داشت مدعی بود که از مرگ پدرش بی‌اطلاع بوده است.

قاتلی که بخشیده شده بود
زمانی که کارآگاهان وارد صحنه جرم شده و تحقیقات برای پیدا کردن سرنخی از عامل جنایت را آغاز کرده بودند یکی از مأموران تشخیص هویت، متوفی و پسرش را شناخت. این مأمور پلیس به قاضی جنایی گفت که 5سال قبل نیز در صحنه قتل همسر متوفی حاضر شده و همین پسر (اشاره به پسری که در محل حضور داشت) عامل قتل مادرش بود که بازداشت شد.
تیزهوشی مأمور تشخیص هویت، جزئیات تازه‌ای را پیش روی تیم جنایی قرار داد. پسر جوان که همچنان رفتارهای عجیبی داشت اعتراف کرد که 5سال پیش مادرش را به قتل رسانده بود. آنطور که مشخص بود وی که متولد سال 62است حدود 5سال قبل در درگیری مادرش را به قتل رسانده و همان زمان دستگیر شده بود. او پس از مدتی در دادگاه کیفری محاکمه و به قصاص محکوم شده بود اما پیش از اجرای حکم، اولیای دم وی را بخشیدند و حاضر به اجرای مجازات مرگ نشدند. به این ترتیب پسرجوان با رضایت اولیای دم از زندان آزاد شد و پیش پدرش بازگشت.
با این اطلاعات، تحقیقات در صحنه قتل مرد میانسال ادامه یافت و به‌گفته تیم پزشکی قانونی، علت مرگ متوفی مشخص نبود. در این شرایط بازپرس جنایی دستور داد تا جسد وی برای تعیین علت اصلی مرگ به پزشکی قانونی معرفی شود. از سوی دیگر پسر متوفی که رفتارهای عجیب داشت و همچنان مدعی بود که از مرگ پدرش بی‌اطلاع بوده به اتهام قتل بازداشت شد و با دستور قاضی جنایی برای بررسی سلامت روانی‌اش در اختیار متخصصان پزشکی قانونی قرار گرفت.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۰۷۴۷۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان