//
کدخبر: ۲۹۷۷۶۶ //

گردباد در آلاباما چندین خانه را ویران و تعدادی را مجروح کرد

وزش گردباد شدید موجب تخریب کامل بعضی خانه‌ها در ایالت آلابامای آمریکا شده و برخی شهروندان این ایالت را نیز در خانه‌هایشان محبوس کرده است.

گردباد در آلاباما چندین خانه را ویران و تعدادی را مجروح کرد
به گزارش فرتاک نیوز،

گزارش‌ رسانه‌ها حاکی از آن است که دوشنبه شب (بامداد امروز به وقت تهران) گردباد شدیدی در برخی شهر‌های ایالت آلاباما به راه افتاد.

روزنامه «نیویورک تایمز» نوشته، مقام‌های محلی در ایالت آلابامای آمریکا خبر داده‌اند که بر اثر وزش گردباد شدید در حومه شمالی شهر «بیرمنگام» واقع در این ایالت، بعضی خانه‌ها تخریب و برخی شهروندان نیز در خانه‌هایشان محبوس شدند.

نیویورک تایمز همچنین به نقل از هواشناسی شهر «فولتندیل» واقع در همین ایالت نوشته که توفانی دوشنبه شب قبل از ساعت ۱۱، شهر این شهر را درنوردید؛ این توفان بخشی از شرایط شدید جوی بوده که در بیشتر مناطق جنوب شرقی این شهر گسترش یافته است.

رئیس اداره آتش‌نشانی این شهر به یک رسانه خبری گفته که شهر فولتندیل ضربه سختی از توفان متحمل شده، چندین نفر زخمی شده‌اند، چندین خانه و درخت تخریب شده و مردم در خانه‌هایشان محبوس شده‌اند.

بر اساس گزارش اخبار محلی، وزش باد و باران شدید در این شهر تحت تأثیر گردباد ادامه یافته‌اند و مانع تلاش نیرو‌های امداد و نجات شده‌اند.

اداره مدیریت بحران «جفرسون کانتی» واقع در این شهر نیز به شهروندان در این خصوص هشدار داده است.

سال ۲۰۱۹ نیز رسانه‌های آمریکایی از وزش گرد‌باد‌های شدید در ایالت آلاباما خبر داده بودند.

بر اساس گزارش روزنامه نیویورک تایمز ماه مارس ۲۰۱۹ گرد‌باد‌های شدید در برخی از شهر‌های این ایالت ۲۳ کشته بر جا گذاشت.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۹۷۷۶۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان