//
کدخبر: ۹۰۶۲ //

ورود سامانه جدید بارشی/تشکیل ستاد مدیریت بحران در فارس

مدیرکل بحران استانداری فارس با اشاره به ادامه بارش باران در شهرستان‌های جنوب و جنوب شرقی این استان گفت: سامانه جدید بارشی روزهای پنج‌شنبه و جمعه میهمان مردم فارس است.

ورود سامانه جدید بارشی/تشکیل ستاد مدیریت بحران در فارس

حسن فیاض‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در شیراز، با اشاره به اینکه در برخی شهرستان‌های طی چند روز گذشته به میزان بیش از 155 میلی‌متر بارش باران داشته‌ایم اظهار داشت:سیل و بارندگی سبب جاری شدن سیلاب و بسته شدن راه‌های ارتباطی در برخی شهرستان‌های این استان از جمله جهرم شده است.

وی بیان کرد: بزرگراه جهرم به شیراز و بالعکس نیز به علت تخریب یک پل بسته است و افرادی که قصد عبور دارند باید از مسیر قطب‌آباد عبور کنند.

فیاض‌پور با اشاره به ورود سامانه جدید دیگر به استان فارس در روزهای پنج‌شنبه و جمعه خاطرنشان کرد: ستاد بحران استان فارس فردا به ریاست استاندار برگزار و در آن مسائل و مشکلات نیز بررسی می‌شود.

وی بیان کرد: در حال حاضر 1280 تیم امدادی و خدمات‌رسان استان فارس با یک وحدت و انسجام با دوهزار و 400 خودرو سبک و سنگین در قالب 12 هزار نفر در حال ارائه خدمات به مردم در نقاط مختلف استان فارس به ویژه در شهرها، روستاها و عشایر هستند.

به گزارش تسنیم، براساس گزارش کارشناسان هواشناسی با توجه به سیراب شدن رطوبت مناسب کافی زمین در نقاط مختلف استان فارس به ویژه شهرستان‌های جنوب و جنوب شرقی احتمال خسارت بیشتر در موج بارندگی جدید که روزهای پنج‌شنبه و جمعه وارد استان می‌شود بیشتر است.

 

منبع: تسنیم
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۹۰۶۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان