//
کدخبر: ۲۹۷۲۳۶ //

بلایی که خوابیدن با هدفون بر سر این پسر جوان آورد!

پسری که هر شب با گوش دادن به موسیقی با هدفون به خواب میرفت ناگهان در یک شب با انجام این عادت ناشنوا شد.

بلایی که خوابیدن با هدفون بر سر این پسر جوان آورد!
به گزارش فرتاک نیوز،

پسری با هدفون و در حال گوش کردن به موسیقی خوابش برد و با یک گوش کر، از خواب بیدار شد

دپارتمان علمی در بیمارستان دانشگاه آسیایی تایوان اخیراً در مورد یک دانش آموز که در حین گوش دادن به موسیقی با هدفون به خواب رفت و یک گوشش کاملاً ناشنوا شد، خبر داده است.

بنا بر گزارش های اخیر خوابیدن با هدفون روشی است که برخی از افراد از آن ها برای یادگیری زبان های خارجی به صورت ناخودآگاه استفاده می کنند.

با اینکه "هیپنوتیزم"، یا توانایی یادگیری در طول خواب، توسط هیچ مدرک علمی پشتیبانی نمی شود، اما بسیاری از مردم هنوز بر این باورند که چون مغز قادر به دریافت صدا در طول خواب است، این کار روشی موثر است اما ظاهراً، آزمودن این مفهوم، یا حتی گوش دادن به موسیقی با هدفون در حین خواب ایده خوبی نیست.

تیان هوجی، رئیس دپارتمان علمی در بیمارستان دانشگاه آسیا در تایوان، به مردم در مورد استفاده از هدفون هشدار داد که خوابیدن به همراه این وسیله دارای عواقب احتمالی است.

او در مورد یک دانش آموز سال دوم صحبت کرد که در بیمارستان به شکایت از اینکه قادر به شنیدن صدا ها از یک گوش نبود، پرداخت.

این پسر به پزشکان گفت که هر شب قبل از خوابیدن به موسیقی گوش می دهد و در آن شب هم قبل از خوابیدن به موسیقی گوش می داد، اما صبح دیگر نتوانست صدایی را بشنود.

خوشبختانه برای این دانش آموز که نامش ذکر نشده، یکی از سری های هدفون از گوشش می افتد، بنابراین ناشنوایی تنها یک گوش را تحت تاثیر قرار داده است.

هوجی گفت که این نوجوان به تدریج بعد از 5 روز که در بیمارستان بستری شده بود مرخص شد، وبه مردم توصیه کرد که اگر علائم مشابهی را تجربه می کنند، فوری به پزشک مراجعه کنند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۹۷۲۳۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان