//
کدخبر: ۲۸۵۶۰۸ //

آتش سوزی وحشتناک ۳ بامداد در خانه ای در رشت

آتش سوزی یک خودروی سواری در پارکینگ آپارتمان سبب آوارگی 6 زن و مرد از اهالی ساختمان شد.

آتش سوزی وحشتناک 3 بامداد در خانه ای در رشت

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری رشت با اشاره به وقوع آتش سوزی خودروی سواری در پارکینگ آپارتمانی در بلوار مدرس رشت، گفت: در این حادثه 6 نفر نجات یافتند.

شهرام مؤمنی  با اشاره به گزارش وقوع یک حادثه آتش سوزی در ساعت ۳:۴۶ بامداد امروز، اظهار کرد: این حادثه در خودروی پارک شده در پارکینگ یک آپارتمان سه طبقه در بلوار شهید مدرس رخ داده بود.

به گزارش فرتاک نیوز،وی با بیان اینکه به محض دریافت گزارش ۲۷ آتش نشان و افسر ارشد به همراه ۹ دستگاه خودروی اطفا به محل حادثه اعزام شدند، افزود: حادثه آتش سوزی سبب دود گرفتگی شدید آپارتمان سه طبقه شده بود.

رئیس سازمان آتش نشانی شهرداری رشت در ادامه با اشاره به اینکه با توجه به زمان حادثه و خواب بودن ساکنین سریعاً عملیات نجات توسط تیم نجات آغاز شد، گفت: ضمن مهار آتش سوزی خودرو عملیات نجات شش نفر از ساکنین این آپارتمان نیز آغاز شد.

وی با بیان اینکه علت آتش سوزی اتصال سیم کشی خودرو بوده است، افزود: افراد محبوس شده در این آپارتمان به محل امنی منتقل شدند.

مؤمنی با تاکید بر اهمیت رعایت مقررات ملی ساختمان در ساخت آپارتمان‌ها، ادامه داد: با توجه به اهمیت این مقررات باید در رعایت آن دقت و اقدام لازم صورت گیرد.

وی تأکید کرد: برای ساختمان‌های بلند باید از دود بند حریق استفاده شود تا در صورت بروز آتش سوزی دودهای حاصل از آن به طبقات فوقانی سرایت نکرده و موجبات گرفتار شدن ساکنین در دود و آسیب‌های جانی وجود نداشته باشد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۸۵۶۰۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان