//
کدخبر: ۲۶۴۵۰ //

مرد اعدامی پس از نجات از مرگ دوباره در محله فلاح تهران دست به قتل زد

مرد جوان که پس از 13 سال با پرداخت دیه از مجازات مرگ نجات پیدا کرده بود پس از 9 ماه در یک درگیری دوباره دست به قتل زد.

به گزارش فرتاک نیوز،

14 اردیبهشت ماه امسال سناریوی یک درگیری خونین در پارک الهادی بهاران به ماموران پلیس مخابره شد و خیلی زود تیمی از ماموران در محل حاضر شدند .

ماموران در این مرحله با مردی روبرو شدند که غرق خون روی زمین افتاده بود که خیلی زود این مرد به بیمارستان ضیائیان منتقل شد اما پس از دو روز تلاش پزشکان برای نجات جان وی به نتجه نرسید و به خاطر ضربه ای که به سرش وارد شده بود تسلیم مرگ شد.

بدین ترتیب ماجرای مرگ مرد جوان روز 16 اردیبهشت ماه به بازپرس ایلخانی از شعبه 8 دادسرای ناحیه 27 تهران مخابره شد و تیمی از ماموران اداره 10 پلیس آگاهی تهران برای دستگیری عامل این جنایت  وارد عمل شدند.

کارآگاهان در این مرحله با حضور در محل درگیری پی بردند که عامل جنایت مردی 42 ساله به نام تقی است که همین سرنخ کافی بود تا ردیابی های پلیسی به نتیجه برسد و روز 21 اردیبهشت ماه ماموران در عملیات پلیسی تقی را در منطقه فلاح دستگیر کردند.

صبح امروز تقی برای تحقیقات بیشتر پیش روی بازپرس ایلخانی قرار گرفت و گفت: 13 سال قبل در یک بازی قمار 95 هزار تومان پول بردم اما دوستم حاضر به پرداخت آن نشد که همین باعث شد در یک درگیری دست به قتل  بزنم و پس از آن به زندان افتادم.

وی افزود: درحالیکه به اعدام  محکوم شده بودم پس از 12 سال برادرم خانه اش را فروخت و 9 ماه قبل با پرداخت 300 میلیون تومان به خانواده مقتول توانستم از زندان آزاد شوم.

عامل جنایت ادامه داد: روز حادثه یکی از دوستانم در مسیر با اتوبوس تصادف کرد و روی زمین افتاده بود که دیدم مقتول درحال خالی کردن جیب دوستم است به همین خاطر به سمت او رفتم سر همین موضوع با هم درگیر شدیم که مقتول با چاقو به سمت حمل کرد و زخمی شدم.

تقی گفت: در ادامه درگیری به سمت پارک رفتم و با برداشتن چوب ضربه ای به سر مقتول زدم و وقتی روی زمین افتاد پا به فرار گذاشتم و فکر نمی کردم این ضربه باعث مرگ او شود.

من قصد کشتن نداشتم و حالا با این اتفاق دوباره باید به زندان بروم و نمی دانم چه آینده ای در انتظارم است.

بنا به این گزارش، بازپرس ایلخانی از شعبه هشتم دادسرای امور جنایی دستور داد تا متهم برای تحقیقات بیشتر در اختیار ماموران اداره 10 پلیس آگاهی تهران قرار گیرد.

 

منبع: رکنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۶۴۵۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان