//
کدخبر: ۱۸۰۷۹ //

مرگ مرد ۲۸ ساله در پی سقوط به دره ۱۵۰ متری اتوبان همت

سخنگوی سازمان آتش نشانی از سقوط یک دستگاه خودرو پراید به اعماق دره ای 150 متری و مرگ راننده خودرو در این حادثه خبرداد.

به گزارش فرتاک نیوز، سید جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی گفت: ساعت 23 و 14 دقیقه، حادثه سقوط  خودرو به داخل دره به نیروهای سازمان آتش نشانی اطلاع داده شد.

وی افزود: این حادثه در انتهای بزرگراه همت، جاده وردیج اتفاق افتاد و در شرایطی که خارج از محدوده استحفاظی آتش نشان ها بود اما نیروهای 4 ایستگاه سازمان آتش نشانی در محل حاضر و عملیات خود را آغاز کردند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی با اشاره به سقوط یک دستگاه خودرو پراید به عمق 150 متری دره اظهارکرد: پس از حضور آتش نشان ها در محل، مشاهده شد که یک دستگاه خودرو پراید پس از انحراف از مسیر به عمق 150 متری دره سقوط کرده است.

ملکی ادامه داد: آتش نشان ها با تجهیز کارگاه عملیات در عمق دره حاضر و مشخص شد یک دستگاه خودرو پراید در پی برخورد با صخره به طور کامل متلاشی شده است.

وی از مرگ جوانی 28 ساله در این حادثه خبرداد و خاطرنشان کرد: در پی این حادثه، جوانی 28 ساله که راننده خودرو پراید بوده است جان خود را از دست داد.

سخنگوی سازمان آتش نشانی در خصوص زمان اتمام عملیات آتش نشان ها اذعان کرد: آتش نشان ها پس از خارج کردن خودرو و راننده از عمق دره، ساعت 5 و 35 دقیقه عملیات خود را به اتمام رساندند.

 

منبع: رکنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۸۰۷۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان