//
کدخبر: ۲۶۳۱۱۸ //

شب وحشتناک تهرانی ها/ ۳۰ تهرانی در کامرانیه از مرگ گریختند+ جزئیات

آتش سوزی در یک مجتمع مسکونی 6 طبقه در خیابان باهنر، با نجات 30 نفر از ساکنان، به خیر گذشت.

شب وحشتناک تهرانی ها/ 30 تهرانی در کامرانیه از مرگ گریختند+ جزئیات
به گزارش فرتاک نیوز،

در پی رخداد آتش سوزی در یک مجتمع مسکونی 6 طبقه با 24 واحد مسکونی و اطلاع رسانی شهروندان به سامانه 125، ستاد فرماندهی آتش نشانی تهران ساعت 02:20 دقیقه بامداد امروز بلافاصله آتش نشانان ایستگاه های 6، 61 و گروه امداد و نجات 4 را به همراه خودرو نردبان، تشک نجات و خاور حامل دستگاه تنفسی روانه محل حادثه در خیابان باهنر، خیابان کامرانیه جنوبی، خیابان منظریه کرد.

آتش سوزی در خیابان باهنر / 30 تهرانی نجات یافتند

به گفته مهدی صادقی فرمانده آتش نشانان اعزامی گفت: این حادثه به دنبال آتش سوزی اتاق خواب یکی از واحد های این مجتمع در طبقه اول رخ داده و دود ناشی از آن، همه ساختمان را فرا گرفته بود.

وی افزود: آتش نشانان با رعایت نکات ایمنی و بستن دستگاه های تنفسی به دو گروه تقسیم شدند و همزمان با خاموش کردن آتش سوزی، ساکنان ساختمان را به بیرون از مجتمع انتقال دادند و دود ناشی از آتش سوزی را به وسیله فن های فشار قوی به خارج از ساختمان تخلیه کردند.

فرمانده آتش نشانان خاطرنشان کرد: نیروهای عملیات همزمان با تخلیه دود از داخل راهروها و پاکسازی فضای داخلی ساختمان، موفق شدند 30 نفر از ساکنان مجتمع را که در داخل واحدهای مسکونی خود گرفتار شده بودند، نجات داده و به پایین و بیرون از ساختمان منتقل کنند. در این حادثه خوشبختانه به هیچ یک ازساکنان این مجتمع آسیب نرسید

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۶۳۱۱۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان