//
کدخبر: ۲۶۱۷۳۶ //
9 سال چه گذشت؟

قتل مادر زن توسط داماد همدانی/ سلاخی با چاقو

قاتل مادر زن پس از 9 سال فراری بودن بالاخره به چنگ قانون افتاد.

قتل مادر زن توسط داماد همدانی/ سلاخی با چاقو

به گزارش فرتاک نیوز، فرمانده انتظامی شهرستان ملایر گفت: فردی که پس از قتل مادر زن خود متواری شده بود پس از گذش ۹ سال توسط تیم پلیس ملایر در تهران دستگیر شد.

سرهنگ محمد باقر سلگی روز شنبه افزود: اوایل سال ۹۰ خبر یک مورد قتل در شهر ملایر به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ اطلاع رسانی شد.

دستگیری قاتل مادر زن در همدان

وی اضافه کرد: تیم‌های پلیس پس از حضور در محل با جسد یک زن مواجه شدند که طبق بررسی اولیه با چند ضربه چاقو به قتل رسیده بود بنابراین برای بررسی بیشتر جسد تحویل پزشکی قانونی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان ملایر بیان کرد: تحقیقات تکمیلی پلیس گویای این بود که داماد این زن با وی اختلاف هایی داشته بنابراین نقشه قتل وی را کشیده و پس از ارتکاب به قتل از محل متواری شده است.

سرهنگ سلگی ادامه داد: پس از دریافت اخبار و گزارش‌هایی در زمینه محل اختفای قاتل در تهران، با دریافت نیابت قضایی و دریک عملیات پلیسی قاتل پس از ۹ سال فرار از چنگال قانون دستگیر شد.

وی اظهار داشت: ۲ ماهه نخست سالجاری قتلی در این شهرستان رخ نداده و تنها پرونده قتل مربوط به سال ۹۰ با دستگیری قاتل در تهران به سرانجام رسید.

فرمانده انتظامی شهرستان ملایر همچنین در خبر دیگری اظهار داشت: به دنبال وقوع چند فقره سرقت در ملایر با اقدامات اطلاعاتی سه مرحله طرح ضربتی در نقاط از پیش تعیین شده این شهرستان اجرا شد.

سرهنگ سلگی افزود: در همین ارتباط ماموران پلیس آگاهی، یک سارق موتورسیکلت را با ۲ فقره سرقت و ماموران کلانتری ۱۱ این شهر چهار سارق وسایل خانه‌های باغی را با اعتراف به هشت فقره سرقت دستگیر و در این ماموریت مقداری مواد مخدر کشف کردند.

وی بیان کرد: در ادامه این طرح، ماموران کلانتری ۱۱ یک «دخل زن» را حین سرقت و ماموران کلانتری ۱۳ نیز یک سارق موتورسیکلت را به همراه خریدار اموال مسروقه دستگیر و یک دستگاه موتورسیکلت ربوده شده را نیز از آنان کشف کردند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۶۱۷۳۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان