//
کدخبر: ۲۳۳۴۹۹ //

سهل انگاری یک ملوان ۳ لنج صیادی را طعمه حریق کرد/ برآورد خسارت ۶ میلیاردی به لنج ها

سه فروند لنج صیادی در اسلکه بندرحسینه شهرستان بندرلنگه بر اثر سهل انگاری یک ملوان طعمه حریق شدند و در آتش سوختند.

سهل انگاری یک ملوان ۳ لنج صیادی را طعمه حریق کرد/ برآورد خسارت ۶ میلیاردی به لنج ها
به گزارش فرتاک نیوز،

علی نیکویی فرماندار بندر لنگه اظهار داشت: حدود ساعت 14 بعد از ظهر امروز گزارش آتش سوزی 3 فروند لنج صیادی در بندر حسینه به ما رسید.

وی افزود: بلافاصله بعد از دریافت گزارش اکیپ‌های آتش‌نشانی شهرداری‌های بندر چارک و بندر لنگه و دهیاری‌های اطراف به محل حادثه اعزام شدند و در عرض 15 الی 20 دقیقه به مقصد رسیده و آتش را خاموش کردند.

نیکویی بیان کرد: هر کدام از لنج های صیادی بین 50 تا 70 درصد خسارت دیده‌اند اما با تلاش آتش‌نشانی اجازه داده نشد تا آتش به دیگر لنج ها سرایت کند.

 وی با بیان اینکه حدود 90 لنج دیگر در اسکله وجود داشتند خاطر نشان کرد: سهل انگاری یکی از ملوانان و عدم رعایت موارد ایمنی علت حادثه بوده است.

ابراهیم علیزاده دهیار سابق بندر صیادی حسینه اظهار داشت: این آتش سوزی ساعت 13:30 دقیقه امروز به وقوع پیوست و در اثر آن متاسفانه سه فروند لنج صیادی طعمه حریق شدند.

وی افزود: ابتدا یکی از لنج ها دچار آتش سوزی شد و سپس زبانه آتش به دو شناور مجاور نیز سرایت کرد و موجب حریق در آنها شد.

علیزاده گفت: بلافاصله با فرمانداری بندرلنگه تماس برقرار کردیم و درخواست نیروهای آتش‌نشانی دادیم که خوشبختانه سریعا اکیپ‌های آتش نشانی از بندرلنگه، شهرداری بندر چارک، فرودگاه بندرلنگه و دهیاری‌های مجاور به محل رسیدند و سریعا نسبت به خاموشی حریق اقدام کردند.

وی با بیان اینکه در این حادثه 4 نفر به علت استشمام دود ناشی از آتش سوزی به بیمارستان منتقل شدند تصریح کرد: جنس این لنج ها از فایبر گلاس بود و برآورد اولیه ما از میزان خسارت حدود 6 میلیارد تومان است.

بندر صیادی حسینه در 60 کیلومتری غرب بندرلنگه واقع شده است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۳۳۴۹۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان