//
کدخبر: ۱۸۷۸۴۸ //

راز پلید کلبه وحشت برملا شد/ اتفاق وحشتناک برای دختر خردسال در حمام+ عکس زن سنگدل

کودک معصوم این مادر سنگدل، آخرین باری که به حمام رفته است را به یاد نمی‌آورد. عکس+سوسک

 راز پلید کلبه وحشت برملا شد/ اتفاق وحشتناک برای دختر خردسال در حمام+ عکس زن سنگدل
به گزارش فرتاک نیوز،

 بنابر گزارش منابع خبری شهر فلوریدا آمریکا، پلیس در طی گزارشی از بازداشت مادری سنگدل خبر داد که به دلیل عدم توجه بیش از حد به 5 کودک معصومش و ایجاد شرایط بسیار وخیم و آزار دهنده، موجب بیماری و افسردگی آن‌ها شده بود.

گزارش‌ها حاکی از آن است که پس از حضور ماموران وزارت بهداشت و خدمات انسانی در دبستانی واقع در این شهر، آن‌ها با یک دختر بچه 9 ساله مواجه شده اند که علاوه بر ظاهر بسیار کثیف و بوی بدی که از وی استشمام می‌شده، بسیار غمگین و افسرده نیز به نظر می‌رسیده است.

ماموران با پیگیری این مسئله و متوجه شدن اینکه، این دختر بچه به معلم خود گزارش داده، آخرین باری که به حمام رفته را به یاد نمی‌آورد، بلافاصله وارد عمل شدند و درصدد برآمدند تا برای بررسی جزئیات بیشتر، در منزل او حضور یابند.

طبق گزارش‌های منتشر شده از سوی ماموران، وقتی آن‌ها با تعداد کثیری از حشرات موذی از جمله ساس در خانه و حمام خانه شان این دختر مواجه شدند و همچنین عدم وجود مواد غذایی سالم و همچنین نامرتبی و کثیف بودن وسایل خانه روبه رو شدند

دختر 9 ساله به ماموران گفت که به خاطر کثیف بودن خانه حمام مان محل زندگی موجودات کثیف و ترسناک شده بود و مادرم هم به این موضوع اهمیتی نمی داد به همین دلیل از حمام رفتن بی زار و وحشت داشتم.

در ادامه موضوع به پلیس گزارش شد و ماموران خیلی سریع در محل حضور یافتند.

با بازداشت این مادر سنگدل، وی اظهار داشته که او یک زن تنها بوده و به دلیل نداشتن هیچ کمک و حمایتی مجبور به این نوع زندگی شده است.

طبق آخرین خبر‌ها هر 5 فرزند بی گناه این مادر بی رحم از منزل خارج شده اند و خود او نیز باید در انتظار صدور حکمش در زندان به سر برد. گفتنی است که به نظر می‌رسد 25 سال حبس برای وی در نظر گرفته شود.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۸۷۸۴۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان