//
کدخبر: ۱۶۸۹۰۴ //

کشف ۳ تن مواد افیونی در غرب استان تهران

فرمانده انتظامی غرب استان تهران از کشف ۳ تن مواد افیونی و دستگیری ۴ سوداگر مرگ ، طی دو عملیات جداگانه خبر داد.

کشف ۳ تن مواد افیونی در غرب استان تهران
به گزارش فرتاک نیوز،

 سردار محسن خانچرلی اظهارکرد: ماموران مبارزه با مواد مخدر غرب استان تهران از طریق گزارش‌های منابع اطلاعاتی با خبر شدند سوداگران مرگ قصد دارند با جاسازی مواد افیونی در داخل بونکر یک دستگاه تریلر، آن را به غرب استان تهران انتقال دهند.

وی با اشاره به اینکه ماموران با کنترل و پایش محورهای مواصلاتی، خودروی مورد نظر را در محور «رباط کریم – شهریار» شناسایی و متوقف کردند، اظهارکرد: در بازرسی از این خودرو یک تن و ۳۱ کیلوگرم تریاک که در داخل تانکر جاسازی شده بود، کشف و دونفر در این رابطه دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی غرب استان تهران ادامه داد : ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر در عملیاتی دیگر به باغی در شهرستان شهریار که سوداگران مرگ در آنجا مخفی شده بودند اعزام شدند و به بازرسی از آن پرداختند.

خانچرلی با اشاره به دستگیری دو سوداگر مرگ در این عملیات اظهارکرد: در بازرسی از باغ مورد نظر، ۲۳۶ بسته تریاک به وزن ۲ تن کشف و دو خودرو نیز توقیف شد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس وی با اشاره به توقیف چهار دستگاه وسایل نقلیه سبک و سنگین از متهمان گفت: در این عملیات های پلیس چهار قاچاقچی موادمخدر دستگیر و به همراه مواد مکشوفه به مرجع قضایی تحویل داده شدند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ايسنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۶۸۹۰۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان