//
کدخبر: ۱۶۸۰۰۹ //

۱۲۷کیلوگرم مواد مخدر در گچساران کشف شد

فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد از کشف ۱۲۷ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک در گچساران خبر داد.

۱۲۷کیلوگرم مواد مخدر در گچساران کشف شد
به گزارش فرتاک نیوز،

 سردار مهدی انصاری امشب در جمع خبرنگاران اظهار داشت:  127 کیلو گرم مواد مخدر از نوع تریاک از یک دستگاه خودروی پژو 405 در عملیات مشترک مأموران انتظامی شهرستان‌های گچساران، کهگیلویه و پلیس مبارزه با مواد مخدر استان کشف شد.

وی عنوان کرد: در پی دریافت خبری مبنی بر انتقال محموله‌ای مواد مخدر از یکی از استان‌های جنوبی غربی به یکی از شهرستان‌های استان، توقف خودروی حامل مواد و دستگیری راننده در دستور کار مأموران قرار گرفت.

انصاری ابراز کرد: مأموران انتظامی شهرستان گچساران با هماهنگی مرجع قضائی و با همکاری مأموران انتظامی شهرستان کهگیلویه و پلیس مبارزه با مواد مخدر استان حین کنترل خودروهای عبوری محور «بابامیدان-گچساران» به محض مشاهده خودروی مظنون به راننده آن دستور توقف دادند اما راننده به دستور مأموران توجهی نکرد و از محل فرار کرد.

رئیس پلیس استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: راننده با بی توجهی به دستور پلیس به مسیر خود ادامه داد که پس از طی مسافتی با شلیک به لاستیک‌ها خودرو متوقف و راننده دستگیر شد.

انصاری با بیان اینکه در بازرسی مأموران از این خودرو 127 کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف شد، ادامه داد: راننده به مرجع قضائی تحویل و خودرو نیز به پارکینگ منتقل شد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: تسنیم
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۶۸۰۰۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان