//
کدخبر: ۱۴۶۳۸۰ //

حمام خون در بزرگراه آسیایی مشهد

در پی وقوع سانحه دلخراش رانندگی در مشهد، بزرگراه آسیایی در حالی رنگ خون گرفت که در این حادثه وحشتناک دو نفر کشته و ۱۳ تن دیگر به شدت مجروح شدند.

حمام خون در بزرگراه آسیایی مشهد
به گزارش فرتاک نیوز،

رئیس اداره حوادث و مدیریت بحران دانشگاه علوم پزشکی مشهد درباره امداد رسانی سریع به مصدومان این حادثه به خراسان گفت: ساعت 14:37 روز گذشته، در پی تماس های مردمی با اورژانس 115 مبنی بر وقوع تصادف دلخراش در بزرگراه آسیایی ابتدای بولوار آیت ا... رفسنجانی (میثاق) بلافاصله چهار دستگاه آمبولانس از نزدیک ترین مرکز اورژانس به محل اعزام شدند و به امداد رسانی پرداختند. شهرام طاهرزاده افزود: طبق گزارش نیروهای اورژانس یک دستگاه اتوبوس که احتمالا سرویس شهرک صنعتی بود با چند دستگاه سواری در ابتدای ورودی بولوار میثاق برخورد کرد که وضعیت اسفباری به وجود آمد. این مقام مسئول در دانشگاه علوم پزشکی مشهد خاطرنشان کرد: دو تن از سرنشینان یک خودرو که یک زن و مرد جوان بودند بر اثر شدت این سانحه در دم جان باختند و 13 تن دیگر از سرنشینان خودروها نیز مصدوم شدند که در میان آن ها پسر بچه خردسالی نیز به چشم می خورد. وی اضافه کرد: مصدومان حادثه بلافاصله به بیمارستان طالقانی مشهد منتقل شدند و تحت درمان قرار گرفتند. طاهرزاده بیشتر صدمات وارد شده به حادثه دیدگان این تصادف مرگبار را ضرباتی به نواحی سروصورت، قفسه سینه و کتف بیان کرد و افزود: پس از امدادرسانی سریع به مصدومان و انتقال آن ها به مرکز درمانی، همه صدمه دیدگان بلافاصله تحت مداوا قرار گرفتند و تاکنون گزارشی از افزایش قربانیان این حادثه اعلام نشده است. گزارش خراسان درباره جزئیات وقوع این تصادف مرگبار حاکی است، در پی اعلام وقوع تصادف در ابتدای بولوار میثاق، بلافاصله سرهنگ توفیق حاجی زاده (رئیس کلانتری الهیه) عازم محل حادثه شد و با صدور دستوراتی، از ترافیک بیشتر و همچنین تجمع برخی شهروندان در محل جلوگیری کرد. به همین دلیل نیروهای امدادی با وجود ترافیک سنگینی که طول آن تا نزدیکی منزل آباد مشهد ادامه داشت، نوارهای ورود به صحنه حادثه ممنوع را نصب کردند تا ماموران اورژانس و آتش نشانی بتوانند سریع تر به عملیات امدادرسانی بپردازند.

اتوبوس، پژو 405، پیکان و یک دستگاه خودروی خارجی که از سمت چناران به طرف مشهد در حرکت بودند به دلیل نامعلومی با یکدیگر برخورد کردند به طوری که یکی از خودروهای سواری به طور کامل مچاله شد. نیروهای اورژانس که به دلیل ترافیک سنگین نمی توانستند فرصت طلایی را از دست بدهند، در آن سوی بزرگراه آسیایی متوقف شدند و قربانیان این حادثه تلخ را با کمک نیروهای امدادی و پلیس به مرکز درمانی منتقل کردند. در همین حال با حضور ماموران راهنمایی و رانندگی در محل تصادف نیز، بررسی های کارشناسی درباره مقصر یا مقصران این حادثه آغاز شد. از سوی دیگر با توجه به این که تصادف مذکور در حوزه استحفاظی کلانتری قاسم آباد مشهد رخ داده بود، با حضور عوامل کلانتری، پرونده ای در این باره تشکیل شد تا مراحل قانونی آن طی شود.

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: نوداد
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۴۶۳۸۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان