//
کدخبر: ۱۴۵۶۸۴ //

اجرای طرح ویژه ترافیک زمستانی از ۲۲ آذر تا ۲۲ اسفند

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا گفت: طرح ویژه ترافیکی زمستان ۹۷ از ۲۲ آدر تا ۲۲ اسفند اجرایی می‌شود.

 اجرای طرح ویژه ترافیک زمستانی از ۲۲ آذر تا ۲۲ اسفند
به گزارش فرتاک نیوز،

نشست طرح ویژه ترافیک زمستان 97 صبح امروز با حضور سازمان‌های مرتبط مانند پلیس راهور، راهداری، هلال‌احمر، اورژانس و ... در شهرک آزمایش برگزار شد.

سردار تقی مهری در این نشست با بیان اینکه طرح ویژه اربعین سال 97 به خوبی نسبت به سالهای گذشته عملیاتی شد، اظهار کرد: برای اجرای طرح ویژه ترافیک زمستان امسال از 22 آذر امسال تمامی دستگاه‌ها به صحنه خواهند آمد.

رئیس پلیس راهور ناجا تصریح کرد: این طرح تا 22 اسفند ادامه خواهد داشت، در سالهای گذشته مشکلاتی داشتیم اما از 22 آذر تا 22 اسفند باید تجهیزات بیشتری به کار گیریم، معنی اجرای این طرح در این بازه زمانی استفاده از تجهیزات بیشتر است، باید به موضوع سقوط بهمن، آب‌گرفتگی، یخ‌زدگی معابر بیشتر توجه کرده و هر دستگاه مسائل خاص را در نظر گیرد، این طرح هم در برون‌شهرها و هم داخل شهرها انجام می‌شود.

وی با اشاره به کشته‌شدن بیش از 3 هزار نفر در تصادفات زمستان 96، متذکر شد: حدود 32 درصد از متوفیان، داخل شهرها و 68 درصد در جاده‌های برون‌شهری جان باختند.

مهری افزود: حدود 22 درصد از تصادفات در زمستان 96 به علت سرعتهای غیرمجاز و 38 درصد به علت خستگی و عدم توجه جلو توسط راننده بود.

رئیس پلیس راهور با اشاره به برف شدید مقطعی در سال گذشته و یخ‌زدگی جاده‌ها، تصریح کرد: باید تجهیزات بررسی دقیق و تقویت شوند و آمادگی نیروها در تمام معابر باید مدنظر باشد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: تسنیم
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۴۵۶۸۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان