//
کدخبر: ۱۰۰۹۹۵ //
رئیس پلیس راهور ناجا:

طرح تابستانه پلیس از ۲۴ خرداد آغاز می‌شود

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا با اشاره به آغاز طرح تابستانه پلیس از ۲۴ خرداد گفت: بیشترین تصادف در تابستان سال گذشته بین ساعت ۱۵ تا ۲۴ رخ داده است.

طرح تابستانه پلیس از ۲۴ خرداد آغاز می‌شود
به گزارش فرتاک نیوز،

 سردار مهری درخصوص طرح تابستانه پلیس راهور گفت: طرح ترافیک ویژه تابستان با هماهنگی و همکاری همه دستگاه نظیر اورژانس و هلال احمر و آتش نشانی و آموزش و پرورش و وزارت کشور و میراث فرهنگی و سایر نهاد‌ها برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: طرح از ۲۴ خرداد آغاز می‌شود و تا پایان شهریور ادامه خواهد داشت و همه دستگاه‌ها علاوه بر تجهیزات فعلی با تقویت تجهیزات‌شان برای مسافران شرایط بهتری را فراهم خواهند کرد.

سردار مهری گفت: سفر‌ها در تابستان افزایش می‌یابد و تجربه ما هم همین را نشان می‌دهد و بیشترین تصادفات هم در تابستان رخ می‌دهد، چون سفر‌ها بیشتر است.

رئیس پلیس راهور ناجا درخصوص میزان تلفات جاده‌ای گفت: در تابستان سال گذشته ۴ هزار و نهصد و سی سه نفر در جاده‌ها جان باختند و به طور میانگین روزانه در سال گذشته حدود ۴۴ نفر در تصادفات کشته شدند.

وی افزود: بیشترین علل تصادف در تابستان گذشته سرعت غیرمجاز سبقت غیرمجاز عدم توجه به جلو بوده است که حدود ۷۸ درصد علل تصادفات بوده است.

سردار مهری گفت: در استان سمنان ۴۴ درصد تصادفات به علت واژگونی بوده است و رتبه بعدی استان خراسان رضوی و کرمان بوده است که دارای بیشترین واژگونی بوده است.

وی تصریح کرد: در ساعات بین ۱۵ تا ۲۴ در تابستان سال گذشته بیشترین تصادفات رخ داده است؛ که باید هموطنان به این موضوع توجه بیشتری داشته باشند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: خبرگزاری دانشجو
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۰۰۹۹۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان